– Skupiliśmy się na pozyskaniu artykułów trudno dostępnych w Polsce, przede wszystkim nowości oraz wiodących światowych marek jak Miss Sixty, Quiksilver czy Burberry – komentuje Piotr Broniarczyk, prezes Okazje.info. Wierzymy, że prezentacja Amazon.co.uk w polskich serwisach pozwoli przełamać opory przed kupowaniem za granicą. W niedalekiej przyszłości planujemy też prezentację innych popularnych sklepów, np. Asos – dodaje.
Oprócz dostępności unikalnych produktów, dodatkową wartość dla użytkowników stanowią atrakcyjne ceny, które oferuje Amazon. Różnice w cenach markowych zegarków sięgają 20 %, popularnych gier – nawet 50 %. Żeby ułatwić Internautom korzystanie z oferty Amazonu, ceny produktów są przeliczane z funtów na złotówki, zgodnie z obowiązującym kursem. Serwis informuje też użytkowników o darmowej wysyłce do Polski przy zamówieniu powyżej 25 funtów.
Co w sytuacji gdy potwierdzą się plotki o wdrożeniu polskiej wersji sklepu Amazon? Oferty w lokalnych wersjach sklepu różnią się między sobą. Użytkownicy będą więc mieli dostęp do szerszej oferty produktowej, między innymi do wydawnictw anglojęzycznych.