- Przedstawienie trendów rynkowych jako czynników mobilizujących.
- Dyskusja na temat bazowych zagadnień implementacyjnych mających wpływ na sposób projektowania aplikacji: – przepływów sterowania,
- podstawowych bytów implementacyjnych,
- elementów składających się na warstwę wizualną aplikacji – koncepcja układów ekranów przyjęta w Android,
- metod przechowywania danych,
- metod transmisji danych,
- struktury projektu i artefaktów składających się na projekt.
- Omówienie cyklu życia projektu aplikacji mobilnej.
- Propozycja metod podziału pracy w zespole wieloosobowym w odniesieniu do realizacji aplikacji na Android.
- Propozycja własnej metodyki opracowywania aplikacji mobilnych na Android.
- Omówienie trendów w sposobie projektowania interfejsów użytkownika. Dobre i złe praktyki, również w odniesieniu do użyteczności.
- Omówienie koncepcji testów automatycznych.
Tematy nawiązujące do zagadnień programistycznych będą popierane przykładami w kodzie działającej aplikacji.
Przebieg szkolenia:
- Krótkie omówienie specyfiki rynkowej i metod licencjonowania.
- Omówienie i identyfikacja kluczowych bytów implementacyjnych.
- Projektowanie części wizualnej oraz ergonomia aplikacji. Dobre i złe praktyki.
- Identyfikacja artefaktów projektowych wymagających przygotowania w ramach projektu.
- Omówienie metod testowania aplikacji oraz koncepcji testów automatycznych.
- Zapoznanie ze szczegółami fazy publikacji wraz z krótką informacją na temat metod promocji i dalszych czynności związanych z utrzymaniem.
Szkolenie jest przeznaczone dla:
- Projektantów
- analityków
- kierowników projektu
- osób odpowiedzialnych za zlecanie i odbiór prac od firm tworzących aplikacje mobilne na Android.
CENA:
900 PLN + 23% VAT
DATA
: 31 stycznia
MIEJSCA
: Warszawa
W ramach szkolenia zapewnione są:
- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- nie jest zapewnione miejsce noclegowe oraz parking