Wszystko co musisz wiedzieć o kosztach związanych z Office 365

W tradycyjnych funduszach decyzje podejmowane są po analizie danych giełdowych przez np. analityków czy też bezpośrednio przez samych uczestników rynku. Teraz cały proces uległ skróceniu i uproszczeniu.
W tradycyjnych funduszach decyzje podejmowane są po analizie danych giełdowych przez np. analityków czy też bezpośrednio przez samych uczestników rynku. Teraz cały proces uległ skróceniu i uproszczeniu.

Firma z Redmond przygotowała ofertę m.in. dla specjalistów i małych firm oraz średnich firm i przedsiębiorstw.

Plan P: Office 365 dla specjalistów i małych firm

To miesięczny plan przygotowany z myślą o firmach, w których zatrudnienie znajduje maksymalnie 25 osób. Oferta zapewnia dostęp do poczty e-mail, dokumentów, kalendarzy i kontaktów, niezależnie od lokalizacji użytkowników. Pozwala na komunikację w czasie rzeczywistym, a co za tym idzie – bardziej efektywną współpracę z innym użytkownikami.

Office 365 dla jednego użytkownika w tym planie kosztuje 5,25 euro miesięcznie.

Plan E: Office 365 dla średnich przedsiębiorstw

To idealna propozycja dla firm, zatrudniających powyżej 25 pracowników. Oprócz podwyższonego bezpieczeństwa, zapewnionej pomocy ze strony Microsoftu i możliwości pracy zarówno w chmurze, jak i środowisku lokalnym, plan ten pozwala przewidzieć wszystkie koszty, nie płacić za infrastrukturę i płacić tylko za te narzędzia, z których korzystają użytkownicy.

Microsoft przygotował następujące warianty:

E1 – 9 euro miesięcznie za użytkownika; zapewnia podstawowe funkcje (m.in. poczta e-mail, udostępnianie dokumentów w SharePoint Online, komunikacja w Lync Online, ochrona przed wirusami i spamem, czy możliwość lokalnego wdrożenia Exchange Server, SharePoint Server i Lync Server).

E2 – 14,25 euro miesięcznie za użytkownika; dodatkowo możliwość przeglądania, edytowania i udostępniania dokumentów Word, Excel, PowerPoint i OneNote w trybie online.

E3 – 22,75 euro miesięcznie za użytkownika; dodatkowo kompletny zestaw aplikacji biurowych Office Professional Plus, zaawansowane funkcje witryn internetowych przy użyciu usług Visio, publikacja prostych baz danych z wykorzystaniem programu Access w usłudze SharePoint Online oraz zaawansowane funkcje archiwizacji z nieograniczoną ilością miejsca na wiadomości e-mail.

E4 – 25,50 euro miesięcznie za użytkownika; dodatkowo komunikacja głosowa w firmie przy pomocy lokalnego programu Lync Server, co pozwoli zastąpić lub rozszerzyć możliwości centrali PBX.

Dla użytkowników mobilnych, wymagających dostępu do usługi od czasu do czasu, przez dedykowany do tego sprzęt:

K1 – 3,57 euro miesięcznie za użytkownika; dostęp do poczty oraz przeglądanie dokumentów online.

K2 – 9 euro miesięcznie za użytkownika; dodatkowo możliwość prostej edycji dokumentów w trybie online.