W kobiecym audytorium serwisów Pink Poland przeważają osoby młode, w wieku 15-24 lata – 12,83 proc. użytkowników serwisów oraz w wieku 25-34 lata – 11,45 proc. Kobiety odwiedzające witryny erotyczne sieci Pink Poland najczęściej mieszkają na wsi (13,06 proc. analizowanej grupy) i w małych miastach do 20 tys. mieszkańców (5,60 proc.). Należy pamiętać, że najwięcej użytkowniczek stron erotycznych mieszka w województwach mazowieckim i śląskim, czyli w dużej mierze wywodzą się z miejscowości wokół dużych miast. W samych miastach pow. 500 tys. mieszkańców, kobiety stanowią blisko 5 proc. użytkowników sieci Pink Poland.
W mojej ocenie trudno się dziwić tym wynikom. Już od dawna przekonujemy naszych reklamodawców, że udział kobiet w korzystaniu z tego rodzaju stron systematycznie wzrasta. Emancypacja w segmencie erotyki pokazuje jak duży potencjał mogą stanowić kobiety dla tego rodzaju serwisów. Wyniki obalają kolejny mit, którym jest wizerunek użytkownika serwisów erotycznych, coraz częściej jest to nowoczesna, niezależna kobieta — komentuje Sylwester Kubiak, Dyrektor Zarządzający Polskiej Kompanii Reklamowej.
W grudniu 2011 r. serwisy zrzeszone w sieci Pink Poland odwiedziło ponad 1,9 mln mężczyzn, co stanowiło 20 proc. wszystkich użytkowników internetu. Panowie spędzili na stronach o tematyce erotycznej sieci Pink Poland ponad 3,2 mln. godzin. Wśród męskiego audytorium przeważają osoby w wieku 25-34 lata (17,47 proc. użytkowników sieci Pink Poland) oraz w wieku 15-24 lata (14,80 proc.). Podobnie jak kobiety, najczęściej mieszkają na wsi – 21,04 proc. badanej grupy i w małych miastach do 20 tys. mieszkańców – ponad 9,5 proc. W dużych miastach mieszka zaledwie 7,37 proc. męskiego audytorium witryn sieci Pink Poland.
Wśród internautek odwiedzających strony sieci Pink Poland wyróżniają się młode osoby w wieku 15-24 lata, z wykształceniem średnim – stanowią 4,41 proc. badanej grupy oraz panie w wieku 25-34 lata z wykształceniem wyższym (3,43 proc.).
Z kolei wśród mężczyzn, którzy odwiedzają serwisy sieci Pink Poland przeważają osoby w wieku 25-34 lata z wykształceniem średnim (ponad 5,5 proc. badanej grupy) i wykształceniem zasadniczym (4,74 proc.).
Należy pamiętać, że użytkownicy serwisów erotycznych absolutnie niczym nie różnią się od użytkowników innych stron. Podobne profile można znaleźć w innych sieciach. Dla reklamodawców, PINK POLAND to znakomita platforma do promowania swoich produktów w konkurencyjnych cenach. Wart podkreślenia jest charakter i jakość tych serwisów. Bardzo starannie wykonane odbiegają od stereotypu strony proponującej jedynie “filmiki”. Serwisy skupione w PINK POLAND to również fora internetowe, społeczności, serwisy randkowe, akcesoria erotyczne, oraz sklepy z atrakcyjną bielizną obecną także na głównych stronach największych portali w Polsce — dodaje Sylwester Kubiak.
Użytkownicy serwisów sieci Pink Poland niezależnie od płci, są dość wiernym audytorium. Gdy przeanalizowano oglądalność w podziale na dni tygodnia zaobserwowano nieznaczne wahania liczby RU i generowanych odsłon.