Co to jest usługa Office 365?
Usługa Microsoft Office 365 oferuje produktywność środowiska chmury firmom o różnej wielkości. Oferta związana z usługą Office 365 łączy znany pakiet komputerowy Microsoft Office z wersjami online usług następnej generacji firmy Microsoft umożliwiającymi komunikację i współpracę: Microsoft Exchange Online, Microsoft SharePoint Online i Microsoft Lync Online.
Dlaczego warto rozważyć korzystanie z usługi Office 365?
Firmy o różnej wielkości konkurujące na współczesnym rynku globalnym potrzebują technologii zapewniającej elastyczność i opłacalnych rozwiązań dla organizacji. Usługi w chmurze umożliwiają osiągnięcie tych celów. Zapewniają narzędzia biurowe z wieloma funkcjami dla użytkowników i ułatwiają ograniczenie obciążenia związanego z zarządzaniem i utrzymaniem systemów biznesowych — działy technologii informatycznych i firmy mogą skoncentrować się na inicjatywach zapewniających przewagę nad konkurencją.
Czy usługa Office 365 jest “pakietem Office w chmurze”?
W ofercie związanej z usługą Office 365 uwzględniono nie tylko pakiet biurowy. W przypadku niektórych planów usługi Office 365 można uzyskać dostęp do znanych aplikacji pakietu Office działających na lokalnym komputerze, które są pobierane, aktualizowane i licencjonowane bezpośrednio z chmury. Te plany usługi Office 365 umożliwiają również łączenie tych aplikacji pakietu Office z najnowszymi wersjami usług w chmurze: Microsoft Exchange Online, Microsoft SharePoint Online i Microsoft Lync Online. Połączenie tych usług umożliwia opracowanie najbardziej kompletnego rozwiązania zgodnego z wymaganiami firmy.
Ilu użytkowników jest obsługiwanych w usłudze Office 365?
Plan P uwzględnia obsługę od minimum jednego do maksimum 50 użytkowników na konto. Nie można dokonać migracji konta planu P do konta planu E.
Plan E uwzględnia obsługę od minimum jednego do maksimum kilkudziesięciu tysięcy użytkowników. Jeżeli liczba użytkowników w organizacji będzie większa niż 50, firma Microsoft zaleca wybranie planu E.
Czy mogę zmieniać rodziny planów usługi Office 365 (plany P lub E)?
Jeżeli po zakupie zostanie podjęta decyzja o wybraniu planu z innej rodziny, konieczne będzie anulowanie subskrypcji, a następnie zakup innego planu (np. anulowanie subskrypcji na plan P, a następnie zakup planu E). Zachowanie danych klienta nie jest gwarantowane i konieczne będzie ponowne podanie informacji związanych z tworzeniem konta.
Co się stanie z pakietem Microsoft Business Productivity Online Suite? Jak przejść do usługi Office 365 z pakietu Business Productivity Online Suite?
Usługa Office 365 zastępuje pakiet Business Productivity Online Suite. Klienci korporacyjni mogą kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem handlowym lub partnerem firmy Microsoft w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących zakupów lub dodatkowych informacji dotyczących licencjonowania zbiorowego.
Klienci korzystający dotychczas z pakietu Business Productivity Online Suite mogą dokonać przejścia w ciągu 12 miesięcy od publicznego udostępnienia usługi Office 365 w 2011 r. Więcej informacji oraz porady i dyskusje na temat przejścia można znaleźć na naszym blogu oraz w nowym Centrum przejścia do usługi Office 365.
Moje przedsiębiorstwo/firma średniej wielkości ma wysokie wymagania dotyczące technologii informatycznych w zakresie bezpieczeństwa, niezawodności i produktywności użytkowników. Co oferuje usługa Office 365 i ile kosztuje?
W firmie Microsoft obowiązuje zasada, zgodnie z którą NIE istnieje rozmiar optymalny, a klienci mają prawo wyboru. Dlatego oferowanych jest wiele opcji od podstawowej poczty e-mail (1,79 € miesięcznie za użytkownika) do kompletnego rozwiązania (25,50 € miesięcznie za użytkownika) uwzględniającego pełne oprogramowanie pakietu komputerowego Office Professional Plus, aplikacje Office Web Apps, najbardziej zaawansowane wersje usług Exchange Online, SharePoint Online i Lync Online, telefoniczną pomoc techniczną przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, zaawansowaną kontrolę informatyczną oraz pełną obsługę komunikacji głosowej w przedsiębiorstwie przy użyciu lokalnego programu Lync Server (tylko plan E4). Dowiedz się więcej na temat planów usługi i zapoznaj się z przykładami. Jestem specjalistą lub właścicielem małej firmy. W mojej małej firmie nie ma działu technologii informatycznych. Czy mimo tego mogę korzystać z usługi Office 365? Ile to kosztuje?
Usługa Office 365 dla specjalistów i małych firm oferuje prostą, miesięczną subskrypcję łatwych w użyciu internetowych narzędzi dla małych firm, niezależnych konsultantów i specjalistów.
Usługa Office 365 dla specjalistów i małych firm współpracuje z używanymi obecnie narzędziami biurowymi klasy biznesowej, oferując dostęp do poczty e-mail, ważnych dokumentów, kontaktów i kalendarzy niemal z każdego miejsca i przy użyciu większości urządzeń. Ceny subskrypcji zaczynają się od 5,25 € miesięcznie za użytkownika, a usługa Office 365 oferuje zaawansowane funkcje zabezpieczeń i gwarancję dostępności na poziomie 99,9%. Dowiedz się więcej na temat planów dla specjalistów i małych firm. Czy usługa Office 365 zastąpi usługę Microsoft Office Live Small Business?
Tak! Usługa Office 365 zawiera najważniejsze elementy produktu Office Live Small Business — pocztę e-mail, publiczne witryny sieci Web i nie tylko. Na razie nie przewiduje się zmian dla klientów korzystających z usługi Office Live Small Business, ale migracja do usługi Office 365 powinna rozpocząć się pod koniec 2011 lub na początku 2012 r. Klienci, którzy zdecydują się na migrację, otrzymają trzymiesięczną subskrypcję usługi Office 365 za darmo. Dowiedz się więcej na temat usług Office 365 i Office Live Small Business. Jakie są wymagania systemowe związane z usługą Office 365?
W przypadku usługi Office 365 będą obowiązywać nowe wymagania systemowe, które klienci i partnerzy powinni uwzględnić. Dowiedz się więcej na temat wymagań systemowych związanych z usługą Office 365. Co to jest Centrum zaufania?
Odwiedź Centrum zaufania, aby uzyskać informacje dotyczące zabezpieczeń, zachowania poufności informacji i zgodności z przepisami związane z usługą Office 365. Dowiedz się więcej > Co oznacza stwierdzenie “praca z praktycznie dowolnej lokalizacji i przy użyciu większości urządzeń”?
Funkcje usługi Office 365 umożliwiają pracę z wiadomościami e-mail, dokumentami i danymi z praktycznie każdego miejsca i na niemal dowolnym urządzeniu, udostępniając znajome środowisko biurowe dla komputerów, telefonów i przeglądarek.
Oznacza to, że wymagane jest posiadanie odpowiedniego urządzenia, połączenia internetowego i obsługiwanych wersji przeglądarek Internet Explorer, Firefox lub Safari. Dostęp z urządzeń przenośnych wymaga łączności Wi-Fi lub zależy od zasięgu sieci komórkowej. Niektóre funkcje mobilne wymagają systemu Microsoft Office Mobile 2010, dostępnego w niektórych modelach telefonów Windows Phone i Nokia. System Office Mobile 2010 nie jest dołączany do pakietów Office 2010, aplikacji tego pakietu ani aplikacji Office Web Apps. Istnieją pewne różnice między funkcjami aplikacji Office Web Apps, Office Mobile 2010 i Office 2010.
Jestem partnerem firmy Microsoft. Co oznacza dla mnie usługa Office 365?
Usługa Office 365 jest świadczona jako usługa subskrypcyjna, hostowana przez firmę Microsoft i sprzedawana za pośrednictwem partnerów. Partner firmy Microsoft może pomóc klientom w jak najlepszym wykorzystaniu ich inwestycji bez względu na to, czy integrują oni usługę Office 365 z istniejącymi inwestycjami informatycznymi, czy mają własne plany zlecania administracji podwykonawcom. Oprócz tego partnerzy mogą zwiększyć zyski, polecając usługę Office 365 klientom. Odwiedź stronę dla partnerów, aby uzyskać więcej informacji dotyczących możliwości zaangażowania się w ten projekt. W jakich językach, regionach i krajach będzie dostępna usługa Office 365?
Usługa Office 365 jest oferowana w następujących 21 językach: angielski, chiński (tradycyjny), chiński (uproszczony), czeski, duński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, holenderski, japoński, koreański, niemiecki, norweski, polski, portugalski (brazylijski), rosyjski, rumuński, szwedzki, węgierski oraz włoski.
Usługa Office 365 jest dostępna w 41 krajach/regionach: Australia, Austria, Belgia, Chile, Cypr, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Hongkong, Indie, Irlandia, Izrael, Japonia, Kanada, Kolumbia, Korea, Kostaryka, Luksemburg, Malezja, Meksyk, Niemcy, Norwegia, Nowa Zelandia, Peru, Polska, Portoryko, Portugalia, Rosja, Rumunia, Singapur, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Trynidad i Tobago, Węgry, Włochy oraz Zjednoczone Królestwo.
Jak utworzyć konto w wersji próbnej usługi Office 365?
Kliknij przycisk “Wypróbuj usługę Office 365” na stronie Skorzystaj z usługi Office 365, aby skorzystać z wersji próbnej. Zostanie wyświetlony monit o podanie następujących informacji: kraj/region, język używany w organizacji, imię, nazwisko, nazwa firmy, adres, miejscowość, województwo, kod pocztowy, numer telefonu i adres e-mail. Konieczne będzie również wybranie nazwy domeny dla usługi oraz identyfikatora Microsoft Online Services.
Co dzieje się po utworzeniu konta?
Po utworzeniu konta w wersji próbnej nastąpi automatyczne przekierowanie do strony głównej usługi Office 365, na której łącza “Wprowadzenie” umożliwią zapoznanie się z wersją próbną i zasobami pozwalającymi na rozpoczęcie korzystania z tej usługi. Informacje dotyczące subskrypcji wersji próbnej zostaną wysłane na adres e-mail użytkownika podany w formularzu wypełnianym podczas tworzenia konta. Ta wiadomość e-mail będzie zawierała informacje dotyczące procedury dostępu do wersji próbnej. Użytkownik będzie otrzymywał również co tydzień wiadomość e-mail ułatwiającą zapoznanie się z kolejnymi etapami procesu korzystania z wersji próbnej.
Czy można skorzystać z innej wersji próbnej? Na przykład wtedy, gdy korzystając z wersji próbnej planu P1, chcę przejść do planu E3?
Klienci, którzy chcą skorzystać z innej wersji próbnej, mogą zrezygnować z bieżącej wersji próbnej i utworzyć konto w innej wersji usługi.
Co dzieje się po zakończeniu korzystania z wersji próbnej usługi Office 365?
Uczestnicy programu będą mogli przez 30 dni po uaktywnieniu wersji próbnej zdecydować, czy chcą skorzystać z płatnej wersji usługi. Jeżeli usługa nie zostanie zakupiona, konto w wersji próbnej zostanie usunięte.
A jeśli mam już nazwę domeny?
Konto usługi Office 365 jest związane z nazwą domeny np. contoso.onmicrosoft.com. Jeśli masz już własną nazwę domeny, możesz jej użyć również z usługą Microsoft Office 365.
Jeśli Twoja firma ma już własną nazwę domeny, możesz dodać ją w usłudze Office 365, aby utworzyć adresy e-mail i publiczną witrynę sieci Web z użyciem tej domeny. Jeśli wolisz, aby bieżąca witryna była hostowana przez innego usługodawcę, masz możliwość skojarzyć swoją domenę firmową z tym dostawcą, a jednocześnie skojarzyć domenę firmową z kontem e-mail usługi Office 365. Ustawienia dotyczące domen można zmieniać w sekcji Zarządzanie, dostępnej w centrum informacyjnym konta administratora.
Jakie informacje są potrzebne w celu dodania nazwy domeny do usługi Office 365?
Aby dodać indywidualną domenę organizacji do usługi Office 365, potrzebny jest dostęp do rekordów DNS tej domeny. Jeśli nie masz dostępu do takich informacji, skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za zarządzanie kontem domeny w firmie.
Jak utworzyć konto w usłudze Office 365?
Administrator organizacji może na stronie tworzenia konta utworzyć konto w celu skorzystania z usługi Microsoft Office 365 dla średnich firm i przedsiębiorstw. Podczas tworzenia konta wyświetlany jest monit o podanie nowej nazwy domeny i utworzenie identyfikatora Microsoft Online Services dla konta. Przed utworzeniem konta w usłudze Office 365 należy upewnić się, że na komputerze jest zainstalowana jedna z kombinacji systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej wymienionych w temacie Wymagania systemowe związane z usługą Office 365. Po utworzeniu konta w usłudze Office 365 należy skonfigurować komputer w sposób umożliwiający instalację aktualizacji oprogramowania. Te aktualizacje są wymagane podczas łączenia aplikacji komputerowych pakietu Microsoft Office z usługą Office 365. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących konfigurowania komputera w celu zainstalowania aktualizacji, zobacz temat Konfigurowanie komputera na potrzeby usługi Office 365.
Jak kupić subskrypcję po wypróbowaniu usługi Office 365?
Podczas kupowania subskrypcji po okresie próbnym można wybrać subskrypcję wypróbowywanej usługi lub inne opcje subskrypcji. Na przykład, jeżeli klient korzystał z wersji próbnej usługi Microsoft Office 365 dla średnich firm i przedsiębiorstw, może kupić subskrypcję na usługę Office 365 albo subskrypcję na usługi Microsoft Exchange Online i/lub Microsoft SharePoint Online.
Przy zakupie subskrypcji uwzględniane są automatycznie konta użytkowników utworzone podczas okresu subskrypcji próbnej. Jeśli użytkownik chce kupić inne subskrypcje, które nie były używane w okresie próbnym, należy przypisać do nich odpowiednie licencje użytkowników po ich zakupie.
Zachęcamy do zakupu rodziny planów (plany P lub E), do którego nastąpi przejście w przyszłości. Jeżeli po zakupie zostanie podjęta decyzja o wybraniu planu z innej rodziny, konieczne będzie anulowanie subskrypcji, a następnie zakup innego planu (np. anulowanie subskrypcji na plan P, a następnie zakup planu E). Zachowanie danych klienta nie jest gwarantowane i konieczne będzie ponowne podanie informacji związanych z tworzeniem konta.
Czy informacje związane z wersją próbną zostaną przeniesione do mojej subskrypcji?
Jeżeli klient kupi jakiekolwiek plany wypróbowanej usługi, jego dane zostaną zachowane w celu ułatwienia przejścia. Na przykład można konwertować wersję próbną planu E3 na subskrypcję dowolnych planów E usługi.
Jeżeli jednak, na przykład, klient korzysta z wersji próbnej planu P i chce kupić plan E usługi, jego dane nie zawsze są zachowywane i konieczne może być ponowne podanie tych informacji.
Jak mogę dodać subskrypcje po zakupie mojej subskrypcji próbnej?
Aby zakupić dodatkowe usługi Office 365 w witrynie Microsoft Online Services, należy wybrać co najmniej jedną subskrypcję z wykazu, a następnie zapłacić za usługi kartą kredytową lub po wystawieniu faktury. Subskrypcje są odnawiane automatycznie po roku. W razie potrzeby można wcześniej zamówić subskrypcję próbną, aby sprawdzić działanie usługi, a następnie dokonać zakupu subskrypcji płatnej z przeniesieniem danych i konfiguracji używanych w okresie próbnym.
Jak mogę anulować moją subskrypcję?
Aby anulować subskrypcję, należy skontaktować się telefonicznie z działem pomocy technicznej witryny Microsoft Online Services. Aby wyświetlić numery telefonów i godziny pracy działu pomocy technicznej w poszczególnych krajach, zobacz temat Kontaktowanie się z pomocą techniczną w sprawie rozliczeń lub subskrypcji. Termin ważności każdej subskrypcji wynosi jeden rok i jest automatycznie przedłużany.
Czy jest wymagane zakupienie subskrypcji dla określonej minimalnej liczby użytkowników?
Wymagane jest zakupienie subskrypcji dla co najmniej jednego użytkownika w przypadku początkowego zamówienia i co najmniej jednego użytkownika w przypadku każdego dodatkowego zamówienia.
Czy pakiet Office 2011 dla komputerów Mac będzie dostępny dla klientów kupujących usługę Office 365?
Pakiet Office dla komputerów Mac nie będzie dostępny w przypadku zakupu subskrypcji na usługę Office 365. Klienci korzystający z pakietu Office 2011 dla komputerów Mac będą jednak mogli uzyskać dostęp do niektórych hostowanych usług Office 365. Zobacz poniższe pytania, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Czy program Outlook 2011 dla komputerów Mac może łączyć się z usługą Exchange Online?
Klienci korzystający z programu Outlook 2011 dla komputerów Mac lub Entourage 2008 dla komputerów Mac z usługami sieci Web Exchange będą mogli łączyć się z usługą Exchange Online za pośrednictwem usługi Office 365 w celu korzystania z rozbudowanego oprogramowania klienckiego, zapewniającego obsługę poczty e-mail, kalendarza, kontaktów, zadań i notatek.
Czy klienci korzystający z pakietu Office 2011 dla komputerów Mac mogą łączyć się z usługą SharePoint Online?
Klienci korzystający z programów Word 2011 dla komputerów Mac, PowerPoint 2011 dla komputerów Mac i Excel 2011 dla komputerów Mac będą mogli otwierać, zapisywać i przekazywać pliki z usługi SharePoint Online oraz współtworzyć pliki w programach Word 2011 dla komputerów Mac i PowerPoint 2011 dla komputerów Mac przy użyciu usługi SharePoint Online. Klienci będą również mogli łączyć się z usługą SharePoint Online za pośrednictwem składnika Document Connection 2008.
Czy program Communicator 2011 dla komputerów Mac może łączyć się z usługą Lync Online?
Klienci korzystający z programu Communicator 2011 dla komputerów Mac nie będą mogli łączyć się z usługą Lync Online za pośrednictwem usługi Office 365.
Czy klienci mogą korzystać z aplikacji Office Web Apps na komputerach Mac?
Klienci mogą uzyskać dostęp do aplikacji Office Web Apps z przeglądarek Safari i Firefox, które są zazwyczaj obsługiwane na komputerach Mac.
Co to jest usługa Office 365 dla instytucji edukacyjnych?
Usługa Microsoft Office 365 dla instytucji edukacyjnych połączy wersje produktów firmy Microsoft związanych z komunikacją i współpracą z najnowszą wersją pakietu komputerowego. Usługa Office 365 dla instytucji edukacyjnych umożliwi wprowadzenie najbardziej zaawansowanych technologii Microsoftu do szkół i uniwersytetów w różnych krajach, zgodnie ze strategią firmy Microsoft ukierunkowaną na wspieranie edukacji.
Jakie funkcje oferuje usługa Office 365 dla instytucji edukacyjnych?
W usłudze Office 365 dla instytucji edukacyjnych uwzględniono następujące składniki:
Exchange Online
Obsługa poczty e-mail, kalendarzy i kontaktów oparta na środowisku chmury, z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie ochrony przed wirusami i spamem. Możliwość obsługi poczty e-mail na większości telefonów komórkowych oraz opcje poczty głosowej, program Unified Messaging i archiwizacja.
Microsoft Office
Narzędzia biurowe przeznaczone na komputery (Office Professional Plus) i do sieci Web (Office Web Apps) zostały optymalnie połączone i są obecnie udostępniane przy użyciu usług w chmurze w celu zapewnienia największej produktywności użytkowników korzystających z komputera, telefonu i przeglądarki.
SharePoint Online
Usługa w chmurze umożliwiająca tworzenie witryn obsługujących komunikację studentów, pedagogów i personelu. Uwzględniono w niej obsługę sieci społecznościowych dla użytkowników instytucjonalnych i opcje dostosowania.
Lync Online
Wiadomości błyskawiczne, informacje o obecności i spotkania online w środowisku chmury z udostępnianiem ekranu oraz konferencjami głosowymi i wideo.
Czy mogę skorzystać z wersji próbnej usługi Office 365 dla instytucji edukacyjnych?
Wersja próbna usługi Office 365 dla instytucji edukacyjnych obecnie nie jest dostępna. Można jednak utworzyć konto w celu skorzystania z wersji próbnej usługi Office 365 dla przedsiębiorstw (plan E3), która także oferuje funkcje dostępne w usłudze Office 365 dla instytucji edukacyjnych.
W których krajach/regionach jest dostępna usługa Office 365 dla instytucji edukacyjnych?
Usługa Office 365 dla instytucji edukacyjnych będzie dostępna w trzydziestu dziewięciu krajach/regionach: Australia, Austria, Belgia, Chile, Cypr, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Hongkong, Indie, Irlandia, Izrael, Japonia, Kanada, Kolumbia, Kostaryka, Luksemburg, Malezja, Meksyk, Niemcy, Norwegia, Nowa Zelandia, Peru, Polska, Portoryko, Portugalia, Rumunia, Singapur, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Trynidad i Tobago, Węgry, Włochy oraz Zjednoczone Królestwo.
Jakie są zależności między usługami Live@edu i Office 365 dla instytucji edukacyjnych?
Usługi Live@edu, używane obecnie przez miliony studentów i pedagogów, zostaną zastąpione usługą Office 365 dla instytucji edukacyjnych. W usłudze Office 365 dla instytucji edukacyjnych zostaną uwzględnione składniki, które są obecnie niedostępne w usłudze Live@edu, takie jak zaawansowane funkcje programu Exchange, usługi Lync Online i SharePoint Online, archiwizacja, poczta głosowa i obsługa komunikacji Blackberry.
Czy szkoły korzystające obecnie z usługi Live@edu będą mogły używać usługi Office 365 dla instytucji edukacyjnych?
Konta klientów korzystających obecnie z usługi Live@edu zostaną przeniesione do usługi Office 365 dla instytucji edukacyjnych. Ponadto firma Microsoft będzie wciąż oferować usługę Live@edu na rynkach, na których usługa Office 365 dla instytucji edukacyjnych jest niedostępna.
Na czym polegają usługi BlackBerry Business Cloud Services firmy RIM?
Firmy Microsoft i Research in Motion (RIM) ogłosiły w marcu 2011 roku, że pod koniec 2011 roku firma RIM zaoferuje hostowaną usługę dla klientów korzystających z urządzeń BlackBerry i usługi Office 365 — BlackBerry Business Cloud Services.
Usługa Blackberry Business Cloud Services zapewni użytkownikom urządzeń BlackBerry dostęp do poczty e-mail, kalendarza, aplikacji PIM i szereg innych funkcji.
Dla kogo usługa będzie dostępna?
Usługi BlackBerry Business Cloud Services będą dostępne dla klientów korzystających z usługi Office 365, którzy posiadają subskrypcję usług Exchange Online Enterprise oraz wykupiony plan BlackBerry Enterprise u operatora komórkowego.
Firmy RIM i Microsoft wspólnie planują proces migracji klientów korzystających z pakietu BPOS i usług Microsoft Hosted BES Services do usługi firmy RIM, gdy będzie ona dostępna.
Czy mogę stosować urządzenie BlackBerry z usługą Office 365, zanim usługa firmy RIM będzie dostępna?
Dopóki usługi BlackBerry Business Cloud Services nie będą ogólnodostępne, użytkownicy urządzeń BlackBerry będą mogli korzystać z połączenia z usługą BlackBerry Internet Service w celu pobierania wiadomości e-mail bezprzewodowo oraz synchronizowania kalendarzy i listy kontaktów, korzystając z połączenia przewodowego. Oprócz tego klienci z lokalnymi wdrożeniami programu Exchange i usług BES będą mogli skorzystać z funkcji rozbudowanego współistnienia w usłudze Office 365, aby umożliwić używanie urządzeń BlackBerry w środowisku lokalnym.
Gdzie mogę znaleźć najświeższe informacje na temat usług?
Firmy RIM i Microsoft będą dostarczać na bieżąco aktualne informacje na temat usług i ich dostępności.