Primetime umożliwia stworzenie jednego, kompleksowego środowiska pracy, które łączy technologie transmisji strumieniowej Adobe, zabezpieczenia treści oraz narzędzia do analizy i optymalizacji z przejętą niedawno przez Adobe platformą reklam wideo Auditude. Dzięki tej integracji dostawcy treści wideo mogą zapewnić swoim klientom najwyższą jakość odbioru. Reklamy są umieszczane w sposób płynny i dynamiczny w materiałach każdego typu – odtwarzanych liniowo, na żywo lub na żądanie, we wszystkich urządzeniach mobilnych. Ponieważ integralnym elementem rozwiązania Primetime jest pakiet Adobe Digital Marketing Suite, firmy medialne mogą łączyć dane dotyczące konsumpcji i przychodów w celu personalizacji treści i reklam.
Rozwiązanie Primetime będzie dostępne w 2012 r. z obsługą systemów operacyjnych Windows, Mac OS, Apple iOS, Google Android, Samsung SmartTVs i innych platform. Poszczególne produkty i technologie wchodzące w jego skład będą nadal dostępne odrębnie.
Wiosną 2012 r. pojawi się Adobe Access z obsługą systemu operacyjnego iOS. Więcej informacji na ten temat oraz demonstracyjny film wideo można znaleźć na blogu Digital Media.