Steam obiecuje dodać wkrótce więcej tytułów w Workshopie. W przypadku TF2 prace muszą przejść przez akceptacje zespołu odpowiedzialnego za wygląd i balans w grze, w Skyrimie każdy może używać udostępnionych modów od razu po dodaniu ich do Workshopa.
Sama Bethesda udostępniła Creation Kit podobny do tych z poprzednich wersji gry, jednak zdecydowanie przyjaźniejszy dla początkujących.
Team Fortrees 2 ma zdecydowanie więcej restrykcji niż gra z Elder Scrolls. Przedmiot, który będziemy chcieli dodać powinien utrzymywać się w amerykańskiej stylistyce lat 50′- 60′, nic zbyt wyszukanego lub zbyt przypominającego kreskówkę.
Nakrycia głowy powinny oddawać charakterystykę postaci. Przedmiot nie powinien mieć zbyt dużo detali, jeżeli grasz w TF2 wiesz jak wygląda większość rzeczy i z łatwością wpasujesz się w tą stylistykę. To podstawy do wymyślenia samego przedmiotu, gorzej już będzie z wykonaniem, musisz znać przynajmniej jeden z podanych programów do modelowania 3D, ale tutaj Steam podpowiada czego możesz użyć oraz jak możesz się nauczyć obsługi tych programów. Ostatnią z rzeczy o jakich musisz pamiętać to statystyki, muszą być zbalansowane, inaczej jest szansa że przedmiot będzie odrzucony. Jest to z pewnością dobry pomysł na zarobek, bo zarobek ze sprzedaży jest dzielony pomiędzy Tobą a Valve.