ZTE dynamicznie się rozwija, a oferta firmy ulega ciągłej rozbudowie i doskonaleniu. Obecnie zajmujemy 5 pozycję na świecie pod względem ilości dostarczanych telefonów. Według szacunków IDC tempo wzrostu udziału telefonów ZTE w globalnym rynku wynosi 8.9% w skali roku i z takim wynikiem jeszcze w 2012 roku mamy szanse poprawić obecny rezultat. To znak, że nasza firma stanowi coraz poważniejszą konkurencję — mówi Paweł Dwornik, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Terminali w ZTE Poland.
Tajemnica naszego sukcesu tkwi w strategii ekonomicznej technologii, która łączy wysokiej klasy rozwiązania z optymalizacją kosztów. Nasze urządzenia są nieustannie doskonalone, dlatego po smartfonach, takich jak Tania, Racer II, Libra czy Blade II, przyszedł czas na kolejne, jeszcze bardziej innowacyjne modele, które zaprezentowano w Barcelonie — dodaje Dwornik.
Poza smartfonami, ZTE przedstawiło na MWC aż cztery nowe tablety: V9S, V96, T98 oraz PF100. Nowa seria tabletów ZTE oferuje ponoć wydajność oraz sporo nowych funkcji. Urządzenia współpracują z systemem operacyjnym Android 3.2 Honeycomb lub najnowszą wersją Androida 4.0 Ice Cream Sandwich. Posiadają one m.in. takie opcje, jak dwa wbudowane aparaty fotograficzne czy możliwość kreowania połączeń WiFi, Bluetooth oraz 3G. Tablety prezentują rozmiary od 7 do 10,1 cala.
Liczba oraz klasa urządzeń zaprezentowanych w Barcelonie potwierdzają coraz silniejszą pozycję ZTE na światowych rynkach. Smartfony oraz urządzenia do odbioru sygnału telefonii komórkowej, to jeden z trzech elementów naszej strategii, obok oferty skierowanej do rynku operatorów oraz segmentu B2B. Kongres w Barcelonie pokazał, że jesteśmy jednym ze światowych liderów technologicznych i ciągle się rozwijamy. Według naszych prognoz przychód na rynku polskim wyniesie w roku 2012 100 mln USD i będzie rokrocznie zwiększać się aż o 50% — mówi Guo Lei, Dyrektor Generalny ZTE Poland.