ABC Data, BrightPoint oraz TelForceOne to najwięksi dystrybutorzy na rynku IT i Telecom. Zaopatrują m.in. sklepy internetowe, markety przemysłowo-spożywcze i elektroniczne oraz sieci handlowo-usługowe. Nie jest więc wykluczone, że wkrótce zamiast papierowej mapy drogowej, na stacjach benzynowych pojawią się startery, zawierające kody aktywacyjne do nawigacji. Jak dotąd, od lutego, klienci indywidualni mogą kupić licencje NaviExpert w należącej do spółki TelForceOne sieci Teletorium – ogólnopolskiej sieci stoisk zlokalizowanych w największych placówkach handlowych, oferujących telefony komórkowe oraz akcesoria GSM.
Wersje półkowe NaviExpert to nowość. Dotychczas, dostęp do usługi można było kupić za pośrednictwem strony internetowej
lub korzystając z modelu subskrypcyjnego, oferowanego przez największych operatorów sieci komórkowych. Zestawy startowe znane są na rynku usług telekomunikacyjnych, dzięki powszechnie używanym prepaidom. Na rynku nawigacji to wciąż nowość.
Mimo tego, pomysł na taką formę dystrybucji wydaje się mieć same zalety: użytkownicy w łatwy sposób mogą uzyskać nowy, dostosowany do swoich potrzeb produkt. Ponadto, atrakcyjna forma startera umożliwia podarowanie go komuś, w postaci przydatnego prezentu.