Nowy gracz na polskim rynku telefonii?

Grupa medialna Viacom International Media Networks oraz Polska Telefonia Cyfrowa S. A. rozpoczynają współpracę. Już 29 marca do sprzedaży w Polsce trafi nowa oferta telefonii komórkowej – MTV Mobile powered by T-Mobile, skierowana do młodych ludzi. Będzie ona dostępna w dwóch wersjach – MTV Mobile na kartę oraz MTV Mobile mix.
Nowy gracz na polskim rynku telefonii?
MTV wchodzi na polski rynek telekomunikacyjny z pomocą T-Mobile

MTV wchodzi na polski rynek telekomunikacyjny z pomocą T-Mobile

Oferta ma być atrakcyjna przede wszystkim dla młodych klientów. Zaoferuje im m.in. nielimitowane sms-y do wszystkich sieci w Polsce, za darmo po każdym doładowaniu, czy też dostęp do najlepszych programów ze światowej oferty MTV oraz możliwość zdobycia wejściówek na najlepsze imprezy w Polsce i za granicą.

Po każdym doładowaniu konta kwotą od 5 złotych użytkownicy MTV Mobile będą mogli korzystać z nielimitowanych sms-ów do wszystkich sieci oraz z usługi MTV Non Stop przez 5 dni. W przypadku doładowania od 10 złotych usługi ważne będą przez 10 dni, a w przypadku kwoty od 25 złotych – przez 30 dni. MTV Non Stop to dwa kanały telewizyjne: MTV Music z teledyskami i relacjami z koncertów oraz MTV Shorts z serialami MTV.

Użytkownicy mogą skorzystać z jednego z trzech pakietów danych: 350 MB za 12 złotych, 600 MB za 16 złotych i 1,2 GB za 29 złotych. Wszystkie pakiety ważne są przez 30 dni, a po ich wykorzystaniu można korzystać z Internetu z ograniczoną prędkością, ale bez dodatkowych kosztów.

Klienci oferty Mix będą mogli wybrać 19, 29 i 39 doładowań w wysokości 25 i 50 złotych dla wszystkich opcji oraz 100 złotych dla 19 i 29 doładowań. W ofercie dostępne będzie całe portfolio telefonów, dostępnych w sieci T-Mobile.