Korzystający z serwisu mają sprecyzowane gusta nie tylko w kwestii producenta – zdecydowanie największym powodzeniem cieszą się ekrany typu LCD. Ich dominacja (40,96% wszystkich odfiltrowań w kategorii Telewizory) daje się zauważyć nawet mimo rosnącego zainteresowania modelami 3D. Z roku na rok spada tez popularność telewizorów plazmowych.
Dane Okazje.info jednoznacznie wskazują na rosnącą popularność telewizorów 3D. Choć kategoria dostępna jest w serwisie od marca, w 2011 roku zajęła 9 miejsce wśród wszystkich wyświetlanych w porównywarce. Powodem są nie tylko coraz niższe ceny – odbiornik 3D można mieć już za 2,5 tys. zł – ale też rosnący wybór modeli. Dane firmy DisplaySearch wskazywały, że rynek światowy w roku 2011 wzbogacił się łącznie o 21, 5 mln telewizorów 3D, a w trzecim kwartale ich udział wśród innych technologii przekroczy 20%.