Xperia S nowa filozofia wzornictwa

Xperia S nowa filozofia wzornictwa

Budowa smartfonu Sony wyróżnia się minimalistycznym designem, nadmiar formy został usunięty, by stworzyć prostą i nowoczesną bryłę, wyrazistą w swej wymowie. Jego charakterystyczną cechą jest przezroczysty pasek u podstawy, który akcentuje linię ekranu HD Reality Display. Dodatkowo element ten zapewnia efekt wizualny poprzez podświetlenie oraz ma znaczenie funkcjonalne, ponieważ jest w nim zintegrowana antena.

Kształt Xperii S został precyzyjnie dopracowany pod względem ergonomicznym. Część tylna smartfonu jest lekko zaokrąglona, dzięki czemu wygodnie trzyma się go w dłoni. Zastosowanie matowej obudowy ma chronić przed zostawianiem odcisków palców i zabrudzeniami, co zapewnia estetyczny wygląd na długo.

Interfejs użytkownika

Interfejs Xperia S został dostosowany do designu tak, by pasować do minimalistycznej wizji obudowy. Charakterystycznym elementem jest ruchome tło ekranu głównego z kolorowym strumieniem, który podkreśla jakość wyświetlacza HD Reality Display i moc procesora Dual Core. Specjalnie pod kątem rozdzielczości HD zaprojektowano ponad 1000 ikon i czcionkę, która ułatwia czytanie informacji na ekranie. Poszczególne elementy interfejsu można dopasować do swoich upodobań i stylu.

Wzornictwo Xperia S według projektantów:

Thomas Waldner, Dział Creative Product Design,

Sony Mobile Communications

“Zanim zabierzemy się za tworzenie designu produktu, musimy pojąć otaczający nas świat; dominujące trendy społeczne, polityczne i makroekonomiczne (…)

Poznawanie świata wokół nas nazywamy Inteligencją Designu”

Alexander Sjöstedt, Dział Creative Product Design,

Sony Mobile Communications

“Projektujemy produkt dostarczający nowe wrażenia, poszerzający doświadczenia – naszą rolą jest uczynić go zrozumiałym, przyjemnym i zapewniającym rozrywkę.”

Dostępne kolory: czarny i biały. Cena: ok. 2200 zł. W sprzedaży: od marca 2012 w sklepie online: www.sonymobile-sklep.pl. Od końca marca dostępne u wszystkich operatorów.