Nie chcemy być postrzegani tylko jako producenci smartfonów – zależy nam na inspirowaniu naszych fanów. Ważne jest dla nas to, w jaki sposób korzystamy ze smartfonu i jakie nowe możliwości on nam daje. Dlatego nie ograniczamy wyobraźni uczestników, interpretacje tego, co znajduje się we wnętrzu Xperia P, są dowolne. Zapraszamy do zabawy! — powiedziała Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile Communications Polska.
Konkurs nawiązuje do idei kampanii made of imagination jaka towarzyszy premierze smartfonów nowej generacji Xperia NXT od Sony. Częścią kampanii jest reklama telewizyjna stworzona przez nominowanego do Oskara reżysera Wesa Andersona. Reklama, którą można zobaczyć na oficjalnym kanale Sony Xperia PL na YouTube, jest dosłowną interpretacją wyobrażenia 8-latka na temat działania smartfonu.
Konkurs odbywa się w dwóch etapach – w pierwszym od 23 kwietnia do 6 maja 2012 roku do północy – należy zgłaszać swoje pomysły poprzez specjalną aplikację na stronie Sony Mobile PL na Facebooku: https://www.facebook.com/sonymobilepl.
Następnie jury wybierze 10 najbardziej kreatywnych interpretacji, które zostaną poddane głosowaniu fanów. Autorzy trzech najpopularniejszych projektów wygrają smartfony Xperia P.
Poza udziałem w konkursie, można zostać szczęśliwym posiadaczem Xperia P, kupując ją po atrakcyjnej cenie 1699 zł w przedsprzedaży, do której serdecznie zapraszamy. Dodatkowo przy zakupie każda osoba, który jest uczestnikiem programu Miles&More LOT, otrzyma 10 000 mil. Przedsprzedaż rozpocznie się w Polsce 7 maja, więcej szczegółów już wkrótce na stronie sklepu on-line: http://www.sonymobile-sklep.pl/index.html.