Wygląda jednak, że mimo to, kampania okazała się sukcesem. Relacje wideo z konkursów obejrzało osiem milionów osób, 95 procent ocen na YouTube jest pozytywnych. Konkursy odbyły się w 36 krajach, do zawodów stanęło 50 tysięcy osób, a według szacunków sto milionów osób usłyszało o całej akcji. Na sto zawodów, 98,7 wygrał Windows Phone.
Kampania Smoked by Windows Phone sukcesem Microsoftu
“Smoked by Windows Phone” to wyjątkowo udany pomysł Microsoftu, by pokazać zalety jego systemu. Na targach CES i w sklepach Microsoft Store mogłeś wyzwać pracownika Microsoftu na pojedynek. Jeżeli wykonasz zadanie szybciej, dostajesz tysiąc dolarów. Jeżeli nie, musisz o tym opowiedzieć do kamery. Niestety, nie wszystko się udało jak należy. W trakcie trwania akcji pracownicy niektórych Microsoft Store dopuścili się kilku niezręcznych sytuacji, nie uznając zwycięstwa paru osobom, które konkurencję wygrały. Microsoft oficjalnie przeprosił te osoby, obsypał nagrodami, ale niesmak pozostał.09.05.2012|Przeczytasz w 1 minutę