- popularne sklepy z aplikacjami mobilnymi (Apple App Store, Android Market, Samsung Apps),
- struktura, proces rejestracji oraz cechy specyficzne
- odpowiednie wykorzystanie=optymalne dochody
- jak wykorzystać mikropłatności?
- którego dostawcę reklam wybrać?
- w jaki sposób promować swoje aplikacje, by osiągnęły dziesiątki tysięcy ściągnięć?
Prowadzący: Piotr Stalewski
Absolwent Informatyki na Politechnice Warszawskiej czynnie działający na rynku aplikacji mobilnych od 2007 roku. Wyróżniany w międzynarodowych konkursach na aplikacje mobilne organizowanych m.in. przez Nokię (2007), czy Google (ADC2 2009). Doświadczenie zdobywał między innymi podczas studiów w Danii oraz międzynarodowych firmach związanych z rynkiem mobilnym (Opera Software), a także pisząc i publikując własne aplikacje dla różnych platform (Symbian, J2ME, Android, iOS). Posiada rozległą wiedzę z zakresu marketingu, promocji i brandingu mobilnego, mobilnych interfejsów użytkownika, mechanizmów “monetyzacji” na dostępnych platformach mobilnych. Z powodzeniem utrzymuje się ze sprzedaży własnych aplikacji mobilnych współtworząc firmę Evil Indie Games. Prywatnie pisarz i pasjonat fotografii.
Cena udziału w szkoleniu otwartym: 900 PLN + 23% VAT.