Zakładanie sklepu internetowego w banalny sposób

Właściciele stron www uzyskują dodatkową funkcjonalność swojego serwisu. Zachowując swoją domenę, layout i przede wszystkim niezależność mogą przedstawić bogatą ofertę handlową.
W większości, bo aż w 400 przypadkach, ceny w sklepach internetowych były niższe, średnio o 26 proc.
W większości, bo aż w 400 przypadkach, ceny w sklepach internetowych były niższe, średnio o 26 proc.
Zainteresowani Extedned Sites?

Zainteresowani Extedned Sites?

Sklepy internetowe, które współpracują na zasadzie Extended Site z Dom Handlowy S.A., są w pełni dostosowane graficznie do wyglądu serwisu, pod którego domeną funkcjonują, dzięki czemu stanowią jego integralną część.

Usługa extended sites zapewnia właścicielom serwisów lub portali możliwość zaoferowania swoim użytkownikom szerokiego asortymentu handlowego, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej domeny, layoutu i niezależności. Dzięki wykorzystaniu usługi extended sites serwisy lub portale internetowe zyskują nową funkcjonalność, natomiast ich właściciele – dodatkowe potencjalne źródło przychodów.

Współpraca z Dom Handlowy S.A. daje dostęp do 170 tys. produktów. Jest to oferta skierowana głównie do serwisów posiadających ruch, które chcą go monetyzować poprzez własny sklep.

Użytkownicy, dzięki usłudze extended sites, mogą robić zakupy bez konieczności opuszczania serwisu, w którym się aktualnie znajdują. Dom Handlowy S.A. zapewnia właścicielom serwisów lub portali:

  • narzędzia integracyjne
  • wyszukiwarkę z engine NetSprint.pl
  • obsługę logistyczną klientów sklepu internetowego
  • Biuro Obsługi Klienta
  • udostępnienie własnych serwerów i łącz

Usługobiorca ma po swojej stronie tylko promocję sklepu, w czym często wspiera go dostawca, bo promując ten sklep promuje de facto siebie. Sklep to pośrednik dostawcy usługi na drodze do klienta. Asortyment wybieramy taki jak chcemy – albo wszystko, co jest w ofercie, albo wybrane elementy (np. tylko książki i płyty albo tylko ubrania).

Ci, którzy zakładają sklep w witrynie już istniejącej i generującej duży ruch mają łatwej, bo ten ruch już im daje klientów, zaś ci, którzy stawiają specjalnie witrynę po to aby otworzyć na niej sklep musza się promować – w Internecie, na forach, na blogach, i tak dalej.

Jeśli na witrynie jest już ruch i potencjał szybkiego zwrotu z inwestycji, to wdrożenie usługi jest za darmo. Ale dla nowego partnera, który tylko stawia sklep koszt to 500-3000 zł. Ten koszt może zostać zwrócony jeśli partner szybko osiągnie określone obroty i zacznie szybko zarabiać.

Więcej:e-handel