Problem w tym, że Cisco Connect Cloud zawiera niezbyt przyjazne dla użytkownika postanowienia, które każdy musi zaakceptować. A tam jest napisane, że jeżeli używasz Sieci nie możesz oglądać stron pornograficznych, ani pobierać plików chronionych prawem autorskim bez płacenia za nie. Ponadto Cisco może śledzić ruch sieciowy i historię przeczesywania Sieci, a jeżeli coś zrobisz nie tak – producent zablokuje twój router.
Na szczęście pojawiły się już
, jak dokonać deaktualizacji oprogramowania i uniknąć rejestrowania się w chmurze Cisco. Jeżeli tego nie zrobicie, pozostaje wam w porywach to, co poniżej.
UPDATE: Oświadczenie
Od momentu uruchomienia, platforma Cisco Connect Cloud zbiera pozytywne recenzje od nowych użytkowników. Zyskali lepszy dostęp do swoich domowych sieci, a nowe funkcje, jak Simple Tap i sukcesywnie pojawiające się aplikacje, mają ułatwić korzystanie z wielu urządzeń. Niestety, docierają do nas też informacje, że niektórzy Klienci są zdezorientowani warunkami korzystania z naszych usług (ToS), szczególnie, jeśli chodzi o poufność powierzanych nam danych. Czujemy się w obowiązku wyjaśnić zaistniałą sytuację.
Cisco szczyci się tym, że proponuje swoim Klientom usługi na najwyższym poziomie. Zarówno jeśli chodzi o ich nowoczesność, jak i dbanie o prywatność i bezpieczeństwo użytkowników. Dotyczy to również Cisco Connect Cloud. Kiedy Klient rejestruje się na naszej platformie, jego dane osobowe wykorzystywane są jedynie do utworzenia konta. Zgodnie z praktykami Cisco, Cisco Connect Cloud nie śledzi aktywności użytkowników, nie zbiera też, ani nie przechowuje danych osobowych. Tym bardziej nie wykorzystuje ich do innych celów, ani nie udostępnia ich osobom trzecim.
Chcieliśmy też rozwiać wątpliwości dotyczące automatycznej aktualizacji oprogramowania. Cisco Connect Cloud zostało zainstalowane tylko na komputerach osób, które podczas rejestracji wybrały opcję automatycznej aktualizacji. Mimo to, przepraszamy, że nie podaliśmy tej wiadomości dość jasno do informacji publicznej.
Mamy nadzieję, że nasz komunikat uspokoi większość Klientów i rozwieje wszelkie obawy. Osoby, które chciałyby powrócić do poprzedniej konfiguracji oprogramowania, mogą to zrobić wchodząc na tę stronę lub dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta (22 306 00 70). Nasz konsultant pomoże Państwu, udzielając dokładnych wskazówek.
Przepraszamy wszystkich naszych Klientów za niedogodności. Wasze opinie są dla nas bardzo ważne i uważnie się w nie wsłuchujemy. Naszą misją jest świadczenie usług zgodnych z najwyższymi standardami, a zadowolenie Klientów zawsze będzie dla nas najważniejsze. Mamy nadzieję, że dacie szansę Cisco Connect Cloud i przekonacie się do niego – to świetne narzędzie do obsługi wszelkich domowych urządzeń połączonych w sieci.
Bret Wingo Wiceprezes i Dyrektor Generalny Cisco Home Networking
Powiązane treści:
Router Asus w rankingu routerów chip.pl