Wydaje mi się, że hybrydy mają potencjał, by przykuć uwagę konsumenta. Kluczowym czynnikiem będzie cena, w porównaniu do tabletu — twierdzi Craig Stice z IHS iSuppli.
Niestety, wszystkie zapowiedziane hybrydy są bardzo drogie. I to może być ich problemem. –
Hybrydy nie napędzą wzrostu rynku PC, dopóki są droższe niż 700 dolarów. Poniżej tej ceny zaczną się wspaniale sprzedawać — twierdzi Mikako Kitagwa z Gartnera.
Według badań Intela, większość ankietowanych jest zainteresowana tabletami, a 44 procent z tych ankietowanych bierze pod uwagę hybrydę. Intel zapewnia, że pracuje nad obniżaniem cen komputerów. –
Uważamy, że dobra hybryda da ludziom duży przekrój możliwości. Zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie konsumentów, wydaje nam się też, że i firmom się one spodobają — twierdzi Karen Regis, szef marketingu ultrabooków w Intelu.