Efekty akcji Emapy można póki co oglądać na zdjęciach udostępnionych przez MGGP Aero, a być może wkrótce będą widoczny na jednym z mapowych portali internetowych. Jak podkreślają autorzy zdjęć, jest to “bardzo dobry i tani w realizacji pomysł na promocję przedsiębiorstwa. Warto sięgać po takie kanały komunikacji wiedząc, że mapy lotnicze zyskują na popularności jako ważny element treści internetowych portali (Google Maps, Zumi i inne)”.
Nowy sposób na reklamę w Internecie – banery na dachach, widziane na zdjęciach lotniczych
Autorem akcji jest łódzka Spółka Emapa, producent map cyfrowych. Emapa jest partnerem MGGP Aero wiodącego dostawcy zdjęć lotniczych i skaningu laserowego w Polsce, wiedziała zatem o planach wykonania nalotów. – Postanowiliśmy tą wiedzę wykorzystać – wyjaśnia Marcin Maroszek, Menedżer Działu Marketingu Emapy. – Jak? Pomysł w zasadzie wykrystalizował się od razu. Z uwagi na specyfikę zdjęć, musiało być to coś dużego. Ze względu zaś na fakt, że nie był znany dokładny dzień nalotu (gdyż zawsze jest to uzależnione od pogody) – coś stosunkowo trwałego. Baner na dachu wydał nam się najlepszym rozwiązaniem – także dlatego, że było to coś, co mogliśmy zrealizować we własnym zakresie, niewielkim kosztem i w krótkim czasie.28.11.2012|Przeczytasz w 1 minutę