Porównując Polskę z innymi państwami Europy, penetracja Facebooka jest u nas mniejsza niż w Czechach (43,65%), ale większa niż we Francji (34,37%) i Niemczech (33,06%), nie wspominając o Białorusi (10,05%).
Penetracja Twittera w polskiej sieci mobilnej to zaledwie 1,75%. W tej kategoria Polska jest na 15. miejscu od końca zestawienia. Relatywnie więcej użytkowników Twitter ma w takich krajach jak Kazachstan czy Słowacja.
Mieszkańcy Makao są wśród użytkowników Opery Mini najbardziej zagorzałymi wielbicielami Facebooka (relatywnie do ogólnej liczby użytkowników), zaś Indonezyjczycy stanowią największą grupę narodowościową wśród jego użytkowników.
Indonezyjczycy przodują też w liczbie użytkowników Twittera, który największą procentową penetracją cieszy się wśród Japończyków i Paragwajczyków.
Raport dostępny na stronie opera.com/smw zawiera interaktywną tabelę, pozwalającą bliżej przyjrzeć się wszystkim krajom ujętym w raporcie.
W październiku 2012 r. Opera Mini i Opera Mobile miały łącznie ponad 215 mln użytkowników. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba ta wzrosła o 33%.