Podobnego zdania jest Norbert Kilen – Strategy Director w Think Kong. –
W perspektywie kilku lat Facebook będzie się kurczył. Już teraz mówi się o powrocie do węższych społeczności, użytkownicy narzekają na nasycenie Facebooka sponsorowanymi komunikatami — prognozuje.
Skąd taki wniosek? Facebook będzie dalej rozwijać różne formy reklamy, a to powoli ma zniechęcać użytkowników do korzystania z serwisu.
Oprócz przyszłości Facebooka, Interaktywnie.com zapytał ekspertów o trendy w mediach społecznościowych w rozpoczynającym się roku. Również o to, jaka perspektywa czeka Google+.
Google+ jest nieustannie aktualizowany, a niemal każda kolejna funkcjonalność jest bardzo wartościowa i udoskonala cały serwis. Cóż jednak z tego, skoro G+ pozostaje opuszczonym zakątkiem, gdzie poza grupką technologicznych geeków prawie nikt nie zagląda? Tak, Google+ jest według mnie bardzo dobrym produktem. Jednak nie potrafię sobie wyobrazić, co musiałoby się stać, by czas spędzany tam przez użytkowników wzrósł na miarę oczekiwań. Z pewnością nic takiego nie wydarzy się w 2013 roku — twierdzi Jędrzej Deryło, Strategy Menager agencji Link Me Up.