Zmiany w funkcjonowaniu serwisu są na bieżąco monitorowane i w razie potrzeby będą dostosowywane do kolejnych wymagań klientów.
Obecna wersja jest bardzo dobra, ale jeszcze nieskończona. Są rzeczy, funkcjonalności, elementy, których nie zdążyliśmy wprowadzić, więc w kolejnych dniach, tygodniach będziemy wprowadzać drobne zmiany, które krokowo powinny zwiększać jakość korzystania z serwisu, głównie dotyczy to przeglądania ofert, docierania w jak najprostszy sposób do tego, co nas interesuje — wyjaśnia Łukasz Nowak.
Na liście planowanych zmian jest ułatwienie zwrotu prowizji sprzedającym, a po stronie kupujących – zmiany w zarządzaniu kontem Moje Allegro.
To samo, co zrobiliśmy w Polsce, zrobimy w pozostałych krajach, w których są nasze serwisy transakcyjne. Marketplace, czyli ten sam layout z lokalnymi różnicami będziemy uruchamiać również w Czechach, Rosji, na Ukrainie — mówi Nowak.
Serwis Allegro jest już dostępny na smartfonach pracujących w systemach Android i w środowisku Apple’a. Użytkownicy tych urządzeń mają też możliwość dokonywania płatności za kupione towary. Właściciele telefonów mogą więc dokonać całej transakcji mobilnie: od poszukiwania, wyboru, określenia warunków przesyłki, aż po wykonanie przelewu.
Urządzeniem, które trochę zmieni zasady gry jest tablet. I myślę, że będziemy tutaj mieli pod koniec marca wersję aplikacji na tablety i androidowe, i iOS-owe. Ciągle popularna jest strona lekka, która także będzie ulegała zmianie, ma być ładniejsza i prostsza — dodaje Łukasz Nowak. Docelowo serwis ma być dostępny w pełnej wersji na wszystkich urządzeniach.