“Tworzymy w kółko te same gry. Czasem gdy zaczynam grać w nową grę, już na początku mam wrażenie, jakbym grał w nią już tysiąc razy. Brak innowacji to problem, który dotyka każdej branży. Musimy znaleźć sposób dotarcia do szerszej publiczności. Musimy wyjść poza rynek naszej tradycji, który stanowią dzieci i młodzież. Musimy zacząć myśleć o naszych przyjaciołach i rodzicach, którzy w gry nie grają”. – mówił Cage podczas swojego wystąpienia.
“Gracze także odgrywają tu dużą rolę. Zakup lub brak zakupu gry to niemal jak oddanie głosu w wyborach. Ty decydujesz w jakim kierunku idzie przemysł wspierając go swoim kupnem. Kupujesz crap i otrzymujesz crap. Kupujesz ekscytujące, ambitne i ryzykowne gry i otrzymujesz więcej takich. Więc kupowanie gier to także jakaś odpowiedzialność.”