- 76 milionów sprzedanych konsol Xbox 360 na całym świecie od premiery;
- Xbox 360 najlepiej sprzedającą się konsolą w USA przez ostatnie 2 lata;
- 24 miliony sprzedanych kontrolerów ruchowych Kinect od premiery;
- Liczba użytkowników serwisu Xbox LIVE wzrosła do 46 milionów osób;
- W 2012 roku liczba aplikacji na konsoli Xbox 360 niemal potroiła się;
- Użytkownicy Xbox 360 spędzili łącznie przy urządzeniu 18 miliardów godzin, tj. 10% więcej, niż rok wcześnie;
- Przeciętny użytkownik spędza obecnie przy konsoli Xbox 360 87 godzin tygodniowo, co stanowi 10-procentowy wzrost, w stosunku do ubiegłego roku;
- Blisko 40% użytkowników serwisu Xbox LIVE w Stanach Zjednoczonych stanowią kobiety, a 54% społeczności Xbox LIVE w USA ma przynajmniej jedno dziecko;
- Od lipca 2012 roku, członkowie sieci Xbox LIVE spalili 200 milionów kalorii, korzystając z programów treningowych dla konsoli Xbox 360 z Kinect, jak gra Nike+ Kinect Training lub inne programy i gry treningowe;
Podobnie sytuacja kształtuje się w Polsce, gdzie rozrywka elektroniczna przestała być postrzegana wyłącznie jako zabawa dla nastolatków, głównie za sprawą pojawienia się kontrolerów ruchowych. Już nie tylko dzieci, ale całe rodziny, poszukują nowych form rozrywki, w której mogą uczestniczyć wspólnie.