AMD ma spore nowości dla graczy!

AMD ma spore nowości dla graczy!

W trakcie konferencji Game Developers Conference (GDC) AMD zaprezentowało swoją gamingową strategię. “Ujednolicona Strategia Gamingowa” kompleksowo wyjaśnia w jaki sposób, poprzez konsole, platformy obliczeniowe, tablety i komputery osobiste, AMD chce napędzać rynek gamingowy.

Rozpoczęty trzy lata temu w trakcie konferencji GDC projekt Gaming Evolved, stanowi podstawę tego planu. Był on również motorem napędowym pakietu “Nie spoczywaj na laurach”, oferującego bezpłatne gry przy zakupie nowych kart graficznych. Stanowił także główny czynnik wdrożenia silników AMD do najnowszej generacji konsol do gier.

Nabierając coraz większego rozpędu firma AMD zaprezentowała dzisiaj platformę do gier w chmurze – karty graficzne AMD Radeon Serii Sky.

Zbudowana od podstaw na architekturze AMD Graphics Core Next, elastyczna technologia gier w chmurze ma pozwolić twórcom gier oraz dostawcom usług na dostarczanie milionom graczy graficzne możliwości, bez względu na to czy korzystają z komputera, tabletu, telewizora czy urządzeń przenośnych. Tym co zapewnia te bezproblemowe możliwości jest technologia AMD RapidFire, umożliwiająca wysoko wydajne i elastyczne strumieniowanie gier. AMD współpracuje w tym zakresie m.in. z CiiNow, G-Cluster, Otoy i Ubitus.

Więcej o Radeon Sky dowiecie się klikając tutaj.

Ruby: Zrestartowana, Odrodzona, Przeładowana

W trakcie GDC uczczono również dziesiątą rocznicę premiery oryginalnego, legendarnego, dema AMD Ruby. Aby uczcić ten kamień milowy, firma AMD zaprezentowała zapowiedź swojego nowego, przebudowanego dema Ruby, które, wykorzystując moc silnika CryEngine 3, zostało zaprojektowane i opracowane przez firmę IllFonic. Najnowsze demo AMD Ruby nadal znajduje się w produkcji i ma podkreślić rzeczywiste możliwości gamingowe technologii grafiki AMD Radeon. Zostanie ono zaprezentowane światu w ciągu najbliższych kilku tygodni.

BioShock Infinite: To co najlepsze w DirectX 11

Jako część pakietu “Nie spoczywaj na laurach: Powrót”, AMD ogłasza premierę gry BioShock: Infinite. Wraz z funkcjami DirectX 11, takimi jak specjalne wygładzanie krawędzi, filtrowanie tekstur, dynamiczne cienie i inne, umożliwia graczom osiągnięcie realistycznych wrażeń w grach.