Lionel Gallat
przyznaje, że choć w swoim dorobku ma bogate doświadczenie jako animator (współpracował m.in. przy “Jak ukraść Księżyc”, “Lorax”, “Droga do Eldorado”, “Książę Egiptu”)
Ghost of a Tale
będzie jego debiutem jeśli chodzi o branżę gier wideo. Inspirując się grami takimi jak Zelda, Ico czy Ghotic projektant chce zaoferować graczom równie wciągającą historie – choć jak sam przyznaje, nie aspiruje do tego, by mierzyć się z tak kultowymi tytułami.
Ghost of a Tale będzie grą akcji z elementami RPG
skupioną na walce i eksploracji, a także rozwiązywaniu prostych zagadek. Wcielimy się w niej w średniowieczną myszkę, która wyląduje na wyspie Periclave, by znaleźć legendarny skarb. Miejsce to jest nawiedzone przez duchy i różne inne monstra, z którymi nie mogą poradzić sobie najpotężniejsi wojownicy. Czy małemu bohaterowi uda się dokonać niemożliwego?
Jak na wczesną wersję gry trzeba przyznać, że wygląda to bardzo dobrze, zwłaszcza biorąc pod uwagę małe doświadczenie twórcy. Gallatowi brakuje funduszy do sfinalizowania produkcji i za pośrednictwem serwisu Indiegogo prosi graczy o dotacje. Ma jeszcze 41 dni by zdobyć 45tys. Euro. Jeśli zbiórka zakończy się sukcesem autor planuje premierę gry na PC w przyszłym roku.