Laureatami drugiego miejsca zostali studenci Uniwersytetu Jagiellońskiego Robert Obryk, Adam Polak i Maciej Wawro, tworzący drużynę “Jagiellonian Infinity”. “Usuń drużynę”, z trzeciego miejsca podium, to zespół, w skład którego weszli Mateusz Jurczyk [Google], Michał Kowalczyk [VI LO Bydgoszcz] oraz Paweł Kura z Uniwersytetu Warszawskiego.
24-godzinny finał odbył się 19-20 kwietnia 2013 r. w zabrzańskiej Kopalni Guido. Uczestnicy otrzymali zadania, tradycyjnie oparte o historię żukoskoczków i rozpoczęli zmagania z czasem, przeciwnikami oraz własnym zmęczeniem.
Jak podkreślali uczestnicy, udział w finale, który odbył się w prawdziwej kopalni węgla kamiennego, był niezapomnianym przeżyciem. Wybór miejsca nie jest przypadkowy. Future Processing, pomysłodawca i główny organizator, chce w ten sposób pokazać młodym ludziom z całej Polski, śląskie dziedzictwo przemysłowe –
Kopalnia Guido to wyjątkowe miejsce w skali kraju z niepowtarzalną atmosferą, przesyconą historią — powiedział Jarosław Kacprzak, PR Manager Future Processing.
Zwycięska drużyna otrzymała tablety iPad mini ufundowane przez Future Processing, USB 3.0 od firmy GoodRam oraz książki. Laureaci drugiego miejsca odebrali z rąk organizatorów tablety Google Nexus oraz zestaw książek, natomiast nagrodą za zajęcie trzeciego miejsca były czytniki Amazon Kindle. Nagrody książkowe ufundowane zostały przez wydawnictwo Helion.
Wśród zarejestrowanych uczestników, którzy wzięli udział w eliminacjach, byli nie tylko polscy informatycy, ale także informatycy z Niemiec, Turcji, Kanady, Wielkiej Brytanii, Czech czy Ukrainy. W eliminacjach starli się głównie studenci z różnych zagranicznych uczelni: Ivan Franko National University of L’viv, Brno University of Technology, University of Waterloo, University of Glasgow, ale także polskich, m.in.: AGH, Politechnika Śląskiej, Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Warszawskiego. Rejestracji dokonali też przedstawiciele znanych firm jak: Google, Flytronic, Apollogic czy NK.pl.
Współorganizatorem konkursu jest Kopalnia Guido. Konkurs został objęty patronatem merytorycznym przez Politechnikę Śląską (Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki), Politechnikę Opolską (Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki) oraz Uniwersytet Śląski (Wydział Informatyki i Nauki o Materiałach). Sponsorzy Deadline24 to: Helion, GoodRam, GeoAdvert, Adaptive Vision Studio i FPAcademy. Patronem medialnym konkurs objęli: Antyradio, NK.pl oraz CHIP.