Rusza e-pobranie: jeśli towar nie dotrze w terminie, kasa wróci na konto

Rusza e-pobranie: jeśli towar nie dotrze w terminie, kasa wróci na konto

Zasada działania e-pobrania jest prosta i bezpieczna: klient składa zamówienie w sklepie internetowym i wybiera e-pobranie jako metodę płatności. Następnie wpłaca środki, które trafiają na konto Blue Media, operatora usługi. Po doręczeniu przesyłki przez kuriera, pieniądze błyskawicznie trafią na konto e-sklepu. Jeżeli paczka nie dotrze do klienta w wyznaczonym terminie zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a pieniądze wrócą na konto klienta.

Do realizacji płatności wykorzystywany jest opracowany przez Blue Media system przelewów ekspresowych BlueCash, za pośrednictwem którego przetworzono do tej pory 3,2 mln transakcji, 95% z nich w czasie poniżej 40 sekund.

Dodatkową zaletą e-pobrania jest możliwość skorzystania z nieoprocentowanego kredytu płatniczego z terminem spłaty do 17 dni i bez uciążliwych formalności, które są niezbędne do uzyskania tradycyjnego kredytu. Usługa kredytu płatniczego będzie świadczona przez Blue Media i dostępna dla odpowiednio zweryfikowanych klientów. Procedura uzyskania kredytu płatniczego odbywa się całkowicie online.

Blue Media prowadzi już rozmowy z pierwszymi sklepami zainteresowanymi wdrożeniem e-pobrania, m.in. z kilkoma dużymi sieciami sprzedaży detalicznej. Jeszcze w maju chce rozpocząć integrację usługi z witrynami e-sklepów.