wynurza się z nicości (będzie to pierwszy projekt Andalusian Games) i w nicość nas zabierze. Fabuła gry nie została jeszcze ujawniona, ale zdradzono kilka elementów mechaniki. Tangiers wykorzysta znane ze skradanek rozwiązania: chowanie się w cieniu przed strażnikami, zastawianie pułapek, cicha eliminacja wrogów… Ale pomijając już całą oprawę graficzną, która przypomina czarno-białe Silent Hill z surrealistycznym zacięciem gra wyróżnia się jeszcze jednym elementem.
Mocą naszego bohatera, którego pokraczną sylwetkę widzicie na screenie i trailerze (materiały pochodzą z wersji pre-alpha) będzie… kolekcjonowanie słów z różnych źródeł i wypuszczanie ich w momentach potrzebnych do odwrócenia uwagi wrogów. Nie wiadomo jeszcze czy słowa będą się materializować czy zadziałają jak dźwięki, ale sam pomysł już wydaje się interesujący.
Podobnie jak w Dishonored gra będzie zmieniała się w zależności od naszych wyborów, ale w nieco inny sposób. Wybierając bardziej drastyczne rozwiązania przyczynimy się bowiem do rozpadu otaczającej nas rzeczywistości.
Tangiers pojawi się na PC w drugiej połowie przyszłego roku .