Każda z 8 klas postaci, będzie charakteryzowała się unikalnymi właściwościami i atakami. Zamiast jednak standardowego podziału na łuczników, magów i żołnierzy twórcy umożliwią wcielenie się w perkusistów walczących “piorunącymi rytmami”, tkaczy wiatru utrzymujących zdrowie drużyny przy pomocy chłodnych tonów fletu czy trębaczy atakujących ostrymi, krótkimi dźwiękami.
Twórcy mówią o grze jak o epickich bitwach na symfonie, w których każdy gracz walcząc dokłada coś od siebie do ogólnej melodii. Bez wątpienia jest to jeden z najbardziej oryginalnych konceptów w gatunku MMO. Samo studio złożone jest też z osób współpracujących wcześniej przy takich grach jak Guild Wars 2, Lord of the Rings: Fellowship od the Ring, Assassin’s Creed czy Firefly.
Aktualnie studio kończy pierwsze podejście do kampanii na Kickstarterze. Z wymaganych 600 tys.$ udało im się uzbierać zaledwie 31 tys. O grze było głucho w mediach, a i sami gracze niechętnie finansują gry w tak początkowych stadiach rozwoju. Mimo to studio nie zamierza się poddawać i ma zamiar niedługo wystartować na nowo z kampanią. Docelowo gra miałaby się pojawić na komputerach PC w czerwcu 2016r.