Link do pierwszego artykułu.
19.07.
Usługa zaczęła działać na tablecie dla opcji w “W domu”. W opcji “Poza domem” widzimy tylko obraz a zamiast głosu są trzaski (problem z dekodowaniem?). Smartfon Galaxy S3 błąd D19, nie możemy się wciąż zarejestrować, nie pomaga usuwanie aplikacji i jej reinstalacja. Co ciekawe Samsung widnieje na liście zarejestrowanych urządzeń, jaką można zobaczyć na tablecie. Próba wyrejestrowania smartfona potwierdzana jest komunikatem, że urządzeni poprawnie zostało wyrejestrowane, ale i tak wciąż znajduje się na wspomnianej liście.
29.07
Hura! Galaxy S3 zaczął działać. Niestety w tym nie dużym telefonie nie jest dostępne oglądanie nagrań zapisanych w rekorderze. Dlaczego? Okazuje się, że ta opcja dostępna jest tylko dla urządzeń z ekranem większym niż 7-cali. Początkowo myśleliśmy, że telefon jest za słaby, ale nie. Jest za mały. A szkoda.
Tablety poza domem jak nie działały tak nie działają. Brak płynności obrazu, brak dźwięku. I co z tego, że są mocniejsze niż Glaxy S3. Widocznie nie o moc tutaj chodzi.
Kolejna sprawa to brak dostępu do nagrać i programów w domowej sieci zapisanych/nadawanych w jakości HD. Dlaczego… bo na Androidzie się nie da. Nie ważne, że od dawna daje się oglądać na telefonach i tabletach (owszem nie wszystkich, ale zawsze można dać do wyboru opcje SD/HD) filmy HD zapisane w standardzie MP4.
Użytkownicy, którym od początku (jeszcze w czasie testów usługi) wszystko działało, czyli miłośnicy jabłek, od dwóch dni również zaczynają być sfrustrowani. Najnowsza wersja aplikacji wprowadziła takie zmiany, które sprawiają, że nie można się zarejestrować albo aplikacja najzwyczajniej w świecie się wiesza.
Regulamin usługi na stronie ncplus.pl/dokumenty#Regulaminy (do niego prowadzi link z maila aktywacyjnego) wciąż nie wiele mówi o usłudze, a opłaty wdają się być bajeczne… bo np. za produkty (nc+GO Multi, nc+Internet aktywacja), których funkcjonalności i zakresu działania nie potrafimy odszyfrować płacimy 0 zł. A aktywujemy co się tylko da by sprawdzić czy usługa działa. Zajrzeliśmy co prawda na forum nc+ i osoba przedstawiająca się jako Paweł nc+/nc+ przedstawiciel, opublikował tam wczoraj jakieś cenniki. Ale trudno powiedzieć, że są one kompletne, a tym bardziej wiążące. Forum, to nie miejsce gdzie abonenci mają szukać tak istotnych informacji. Ciekawi nas jaki będzie rachunek za te testy…
Jak na razie wciąż nie mamy oficjalnych odpowiedzi od nc+ dotyczące pytań o oficjalny cennik i zasady działania usługi.
Podsumowując:
nc+GO, które 15 lipca trafiło na rynek jako finalna wersja, wciąż wydaje się być wersją beta, testowaną na żywym organizmie użytkowników, którzy nie dość, że irytują się tym że coś działa, a coś nie działa, to nie mają jasnej wiedzy na jakich zasadach, zgodzili się zostać, królikami doświadczalnymi platformy nc+.