W drugim kwartale 2013 roku przychody firmy wzrosły o 10.1% w porównaniu z analogicznym kwartałem 2012 i wyniosły 13,58 miliarda USD, odzwierciedlając wzrost sprzedaży w większości kluczowych działach biznesowych LG. Zysk operacyjny w drugim kwartale wyniósł 426,92 miliona USD, a zysk netto 139,04 miliona USD. Zysk operacyjny, jak i zysk netto były nieco niższe w porównaniu z analogicznym kwartałem 2012 roku, ale jednocześnie zdecydowanie wyższe w porównaniu z pierwszym kwartałem 2013 r.
Dział LG Mobile Communications ponownie umocnił swoją pozycję na rynku globalnym, raportując 2.78 miliarda USD przychodów, co stanowi wzrost o 34.5% w porównaniu z analogicznym kwartałem ubiegłego roku. Firma sprzedała 12.1 miliona smartfonów, ustanawiając tym samym swój nowy kwartalny rekord sprzedaży. Oczekuje się, że obecne i nadchodzące debiuty rynkowe smartfonów z serii L II generacji i serii F wpłyną na wyniki sprzedaży, podczas gdy topowe modele, takie jak G Pro czy LG G2 poprawią konkurencyjność portfolio firmy.
Dział LG Home Entertainment odnotował przychody na poziomie 4.91 miliarda USD, co oznacza 6.4% wzrost w porównaniu z pierwszym kwartałem bieżącego roku i niemal identyczny wynik jak w drugim kwartale 2012 roku. Przewidując dalsze osłabienie popytu i pogłębiającą się konkurencję, LG inwestuje w rynek telewizorów premium o dużych przekątnych obrazu oraz planuje ekspansję zaawansowanych technologicznie linii ULTRA HD i telewizorów OLED na rynkach rozwiniętych.