Każdego dnia zaglądamy na forum nc+ i, wygląda na to, że wciąż aplikacja dla abonentów drugiej co do wielkości platformy satelitarnej wciąż nie działa jak należy. W naszym przypadku, nie jesteśmy w stanie zobaczyć poza domem płynnego obrazu, nie pisząc już o jakimkolwiek dźwięku. Problem dotyczy tabletów, ale nie jest jedynym (więcej pisaliśmy o tym tutaj).
W końcu, na stronach platformy pojawił się oficjalny cennik. Nie jest jednak jasne, kiedy finalizowana jest płatność za rejestrację dekodera. Pytanie o tyle jest zasadne, bo przykładowo rejestrując każdy znaleziony w redakcji testowy tablet – po to by sprawdzić czy nc+GO na nim zadziała – nie mamy pewności czy trzeba za to będzie zapłacić.
Otrzymaliśmy również wyjaśnienie z działu prasowego nc+:
“Informujemy, że usługa nc+GO jest na etapie wprowadzania na rynek i dostrajania systemów obsługujących. Spodziewamy się zakończenia prac wdrożeniowych w przeciągu dwóch tygodni.” (Michał Stryjecki, Dział Public Relations, CANAL+ Cyfrowy S.A.)
NAZWA USŁUGI | RODZAJ USŁUGI | CENA | UWAGI |
netVOD+ konto podstawowe | opłata cykliczna | 1,99 zł | usługa wymagana do uzyskania dostepu do uslug nc+ GO |
nc+GO internet | opłata cykliczna | 3,00 zł | |
aktywacja nc+GO internet | opłata jednorazowa | 10,00 zł | do końca sierpnia 0 zł |
opłata rejestracyjna za urządzenie mobilne (1) | opłata jednorazowa | 0 zł | pierwsze urządzenie rejestrowane darmowo |
opłata rejestracyjna za urządzenie mobilne (2-5) | opłata jednorazowa | 10,00 zł | kolejne urządzenia rejestrowane płatnie |
Usługi nc+GO Dekoder (Kanały w domu) są bezpłatne do 15.10.2013 – zarówno aktywacja jak i opłata miesięczna.