Przed końcem 2014 roku LG planuje w ponad 50 krajach rozpoczęcie sprzedaży nowych telewizorów Ultra HD klasy premium, a także modeli 55- i 65-calowych w przystępniejszych cenach. Wprowadzenie bogatej oferty telewizorów 4K ma pozwolić firmie LG ożywić ogólnoświatowy rynek telewizorów nowej generacji. Ponadto, LG planuje zintensyfikować współpracę z nadawcami w celu zapewnienia większej dostępności treści Ultra HD.
Telewizory OLED firmy LG są już dostępne w Korei Południowej, USA oraz w Europie, a jeszcze w tym roku firma LG rozpocznie ich sprzedaż w Azji, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w krajach WNP. Aby przyspieszyć rozwój rynku telewizorów OLED, firma LG postanowiła, że jej przełomowe urządzenia będą sprzedawane nie tylko w luksusowych sklepach detalicznych, lecz również w dużych, ogólnokrajowych sieciach marketów oferujących elektronikę użytkową.
– W przyszłym roku spodziewamy się wzrostu popytu na telewizory OLED oraz ULTRA HD, co jeszcze bardziej zaostrzy konkurencję pomiędzy producentami telewizorów nowej generacji – powiedział Havis Kwon, Prezes i Dyrektor Generalny działu Home Entertainment firmy LG.