Kiedy zaczynasz coś nowego, musisz przeinwestować, musisz włożyć w to pieniądze. Ale jeżeli się cofniesz o jakieś pięć kwartałów od chwili obecnej, zauważysz coraz lepsze wyniki sprzedaży. To jeden z powodów ekscytacji Microsoftu, ponieważ krzywa wzrostu formuje się dokładnie tak, jak powinna. Świadomie podjęliśmy decyzję na temat rozmiarów naszych inwestycji, wiedzieliśmy, że przeinwestujemy, ale właśnie po to, by nadać platformie odpowiedni pęd. I jak widać po wynikach, udało nam się to — przekonuje Elop.
W takim razie czemu Nokia zdecydowała się sprzedać dział serwisów i urządzeń Microsoftowi? Elop odparł, że tego oczekiwali akcjonariusze Nokii, co widać po rosnących ich cenach. Elop twierdzi, że Nokia zarobi na wzroście cen akcji więcej, niż wynosi wartość transakcji.
Dodał też, że Microsoft przejmuje marki Asha i Lumia, ale szczegóły na ten temat są wciąż negocjowane.