“Na początku mieliśmy jedynie marzenia i pomysły – postanowiliśmy przenieść jednego z najbardziej wyrazistych i rozpoznawalnych bohaterów gatunku fantasy do świata gier komputerowych. Od wydania pierwszej gry minęło 6 lat. Zdobyliśmy od tego czasu masę doświadczeń i staliśmy się studiem tworzącym gry na platformy nowej generacji. Nie oznacza to jednak, że spoczywamy na laurach – naszym celem jest robienie najlepszych erpegów, a drogą do spełnienia tego celu jest między innymi ciągły dialog z naszą społecznością, z Wami. (…)
Tworzenie gier to coś niesamowitego, spełnienie marzeń wielu z nas. Wkładamy całe serce w naszą pracę, bo chcemy aby gracze czerpali z gier prawdziwą przyjemność. Zawsze wierzyliśmy, że dialog z graczami może wstrząsnąć korporacyjną stroną rynku gier wideo – jesteśmy przeciwnikami DRM, jesteśmy przeciwni płatnym DLC które nie wnoszą istotnej wartości do gry. Wspólnie zmieniamy tę branżę. Mam nadzieję, że w przeciągu kolejnych lat będziemy mieli jeszcze niejedną okazje do świętowania” – podsumował Adam Badowski, szef studia CD Projekt RED.
Wiedźmin stał się jednym z naszych najlepszych tytułów eksportowych. Przypuszczam, że żadna z 6 milionów osób, która zakupiła pierwszą lub drugą część serii nie była zawiedziona. Wydane już gry zdobyły w sumie 200 nagród, a sam Wiedźmin 3, który dopiero jest w produkcji tak bardzo zwrócił na siebie oczy całego świata, że został już doceniony 79 nagrodami! Aż strach pomyśleć, co będzie się działo po premierze:) Na infografice widać też wyraźnie ewolucję marki. Wzrosła liczba linii dialogowych, czasu potrzebnego na ukończenie gry, liczby zakończeń i wielokątów na twarzy Geralta.