Reklamy Sony są stworzone dla graczy. Głównie tych hardcorowych, którzy zrozumieją gagi i rozpoznają bohaterów w nich występujących. Seria z Kevinem Butlerem była przezabawna. W 2011r. Sony uraczyło nas epicką reklamą, w której postacie z różnych marek grane przez żywych aktorów zbierały się w jednym miejscu, by dzieląc się swoimi przygodami chórem zakrzyknąć, że robią to dla “Micheal’a” – samego gracza (poniżej przypomnienie).
PS4 po raz pierwszy pojawiło się w reklamie “Greatness Awaits“, która uderzała już w tony społecznościowe i kończyła się spektakularną sekwencją, której nie powstydziłoby się wysokobudżetowe kino. Dzisiejszy materiał idzie w tym samym kierunku – pokazuje, że najlepszym sposobem na spędzenie udanego dnia jest granie z przyjacielem. Nie ważne, czy lubicie RPGi fantasy, wyścigówki jak Drive Club czy futurystyczne strzelanki jak Killzone – PS4 będzie miało to wszystko i jeszcze więcej;).