Samsung nawet pomysł na reklamę musiał skopiować od Apple’a

Pierwsza oficjalna reklama iPhone’a została wyemitowana podczas gali rozdania Oscarów w 2007 roku. Przedstawia ona gwiazdy kina (w tym Marylin Monroe, Harissona Forda, Dustina Hoffmana, Roberta de Niro i wielu, wielu innych) i bohaterów kreskówek (m.in. Betty Rubble), rozmawiających przez telefon. Koncepcja miała pokazywać, że telefon obecny był w naszej kulturze od wielu lat, ale tego dnia komunikacja międzyludzka się zmieni za sprawą iPhone’a. Reklamówkę możecie obejrzeć poniżej.
Samsung nawet pomysł na reklamę musiał skopiować od Apple’a

Tymczasem w minioną niedzielę Samsung pokazał światu swoją najnowszą reklamę Galaxy Gear – inteligentnego zegarka, który potrafi m.in. odbierać połączenia. Wykorzystano tu taką samą koncepcję, ale tym razem pokazano aktorów i postaci rysunkowe, jak komunikują się za pomocą swoich zegarków, choć w tamtych czasach było to czyste science-fiction. Reklama Samsunga poniżej.

Sami oceńcie, czy obie reklamy nie mają zbyt wielu wspólnych cech. Nawet jeśli mają, to oczywiście nic złego – w końcu sam pomysł jest naprawdę świetny. Tylko pewien niesmak pozostaje…