Podając ostatnie wyniki sprzedażowe Sony pochwaliło się także dodatkowymi statystykami. W samych Stanach Zjednoczonych do sieci podłączonych jest 90% użytkowników. PS4 umożliwia jak wiemy streamowanie obrazu i usługa ta cieszy się ogromną popularnością – korzysta z niej aktywnie 3,6 milionów graczy. Na samym Twitchu posiadacze PS4 stanowią 20% użytkowników. Z opcji Share umożliwiającej przesłanie materiałów z gry do grona znajomych na Facebooku czy Twitterze skorzystano już ponad 100 milionów razy.
Sami developerzy pomalutku zaczynają także dostrzegać potencjał w streamowaniu obrazu z gier i – jak obiecuje Sony – coraz więcej tytułów będzie umożliwiało oglądanie materiałów z rozgrywki w sposób bardziej interaktywny. Przykładowo Dead Nation: Apocalypse Edition, które zadebiutuje jutro w PlayStation Plus posiadać będzie tryb Broadcast+, w którym to widzowie będą mogli wpłynąć na rozgrywkę gracza wywołując pozytywne lub negatywne efekty.
Same gry również sprzedają się dobrze – do dnia 2 marca sprzedaż gier zarówno w wersjach pudełkowych jak i cyfrowych osiągnęła poziom 13,7 milionów sztuk. Do najlepiej sprzedających się tytułów możemy zaliczyć Killzone: Shadow Fall (2,1 mln) , KNACK, Call of Duty: Ghost, FIFA 14 i Assassin’s Creed IV: Black Flag, Warframe, Don’t Starve i Contrast.