Wzrosty odnotował dział urządzeń i produktów konsumenckich (o 12 pp. do 8,3 miliarda dolarów):
- Przychody ze sprzedaży Windows partnerom OEM wzrosły o cztery procent
- Office 365 Home ma teraz 4,4 miliona subskrybentów (wzrost o milion subskrybentów w kwartał)
- Sprzedano w kwartał dwa miliony konsol Xbox, z czego 1,2 miliona Xbox One
- Przychody z tytułu Surface’ów wzrosły o 50 pp. do około 500 milionów dolarów
- Udziały Binga na amerykańskim rynku wzrosły do 18,6 proc., a przychody z tytułu reklam o 38 pp.
Przychody z działu komercyjnego wzrosły o 7 pp. do 12,23 miliarda dolarów
- Przychody z tytułu sprzedaży Office 365 wzrosły o ponad 100 pp.
- Przychody z tytułu Azure wzrosły o ponad 150 pp.
- Przychody z tytułu licencjonowania Windows firmom wzrosły o 11 pp.