Buzz został tak skonstruowany, by kierowca nie musiał przesiadać się z wózka inwalidzkiego. Zamiast tego po prostu wjeżdża do środka auta przez tylne drzwi rozkładające się w taki sposób, by zapewnić wygodny podjazd. System sterowania jest zaprojektowany tak, by można było kierować pojazdem wyłącznie przy użyciu rąk. Prototyp Buzza kosztował 25 tys. zł. W masowej produkcji auto powinno być zatem znacznie tańsze. Wygląd pojazdu będzie chroniony na terenie całej Unii Europejskiej – zgłoszono go już bowiem do ochrony jako Zarejestrowany Unijny Wzór Przemysłowy.
Za projekt Buzza odpowiedzialni są magistranci z Instytutu Pojazdów Samochodowych i Silników Spalinowych na Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej: Jerzy Pajerski, Filip Przybylski, Dawid Żmuda i Jarosław Rusek, pod kierunkiem prof. dr. hab. inż. Witolda Grzegożka.