W konkursie mogą wziąć udział wszystkie drużyny, które zgłosiły się do Olimpiady, a którym nie powiodło się na I lub II etapie testów online.
17 czerwca, podczas finału w Warszawie, zdobywcy “dzikiej karty” zmierzą się w walce nagrodę główną z drużynami wyłonionymi podczas eliminacji on-line.
A jest o co walczyć! Członkowie zwycięskiej drużyny otrzymają pakiet pełnej opieki podczas nauki na uczelni wyższej na kierunku informatycznym (stypendium finansowe, staż, warsztaty i wejściówki na prestiżowe konferencje naukowe). Nagrodzone będą również drużyny, które zajmą drugie i trzecie miejsce – ich członkowie i opiekunowie otrzymają nagrody rzeczowe.
Zasady konkursu o “dziką kartę”
5 czerwca na stronie netmasterscup.chip.pl zostanie zamieszczonych 20 pytań konkursowych.
“Dziką kartę” otrzyma ta drużyna, która jako pierwsza nadeśle komplet poprawnych odpowiedzi. Odpowiedzi będzie można wysyłać na adres: [email protected] maksymalnie do godz. 24:00 tego samego dnia.
O zdobyciu nagrody zdecyduje kolejność zgłoszeń z poprawnymi odpowiedziami – data i godzina według czasu serwera chip.pl. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone … na stronie netmasterscup.chip.pl Jeśli żaden z zespołów nie przyśle kompletu poprawnych odpowiedzi, wygra zespół, który jako pierwszy przyśle najwięcej poprawnych odpowiedzi.
Szczegółowy regulamin konkursu o “dziką kartę” będzie dostępny na stronie netmasterscup.pl oraz na stronie chip.pl.
Warto spróbować swoich sił!
W 2011 roku zdobywcą i miejsca i głównej nagrody okazała się drużyna startująca w finale właśnie z “dziką kartą”.
ZAPRASZAMY DO KONKURSU!!!
REGULAMIN KONKURSU dostępny jest pod tym linkiem.