Wiemy już, że pecetowy Wiedźmin 3 otrzyma dodatkowy tryb ultra, który wyświetli grafikę w najwyższej jakości. Ponieważ CDP Red nawiązało współpracę z Nvidią na powyższym wideo możemy podziwiać przykłady zastosowania technologii realistycznego zachowania włosów i sierści, które zobaczymy w trzeciej części przygód Geralta.
Jeśli Wasza maszyna uciągnie ustawienia ultra (wciąż nie znamy wymagań sprzętowych) widok wszelkich owłosionych monstrów powinien Was zdecydowanie zachwycić. Przykładowo każdy wilk posiadać będzie około 200 tys. pasm włosów, które naturalnie reagować będą na fizykę świata wirtualnego (to oświetlenie futra!). Możemy się spodziewać także koni, których grzywy i ogony nie będą przenikać przez model zwierzęcia oraz oczywiście wspaniale wyglądających włosów Geralta i innych postaci.
Technologia HairWorks po raz pierwszy została zaprezentowana już w 2008 roku, jednak jej realne zastosowanie zobaczyliśmy dopiero w Call of Duty: Ghost. Wiedźmin 3 będzie kolejną grą, która wykorzysta jej potencjał.