Serwis przy Marszałkowskiej świadczy usługi gwarancyjne i pogwarancyjne. Mogą z nich skorzystać osoby, które wcześniej nabyły sprzęt w salonach iSpot Apple Premium Reseller, jak również ci, którzy zakupili urządzenie marki Apple w innym punkcie. Sprzęt można dostarczyć osobiście lub przy pomocy kuriera korzystając zestrony: http://serwis.sad.com.pl. Za diagnostykę i naprawę urządzenia objętego gwarancją klient nie ponosi żadnych kosztów. Pozostałe osoby mogą skorzystać z naprawy w atrakcyjnej cenie. Klienci, którzy zakupili sprzęt w sieci salonów iSpot Apple Premium Reseller lub w sklepie internetowym www.ispot.pl otrzymują bezpłatnie na czas naprawy sprzęt zastępczy. Pozostałe osoby mogą wypożyczyć sprzęt za niewielką opłatą.
Ponadto serwis świadczy szereg dodatkowych usług serwisowych: takich jak: usługa door-to-door, która umożliwia klientowi oddanie produktu do serwisu bez wychodzenia z domu. Status naprawy można śledzić na stronie http://serwis.sad.com.pl lub dzwoniąc na infolinię pod numer 801 802 882.
Stacjonarny punkt serwisowy przy ulicy Marszałkowskiej 104/122 w Domach Towarowych Centrum w Warszawie czynny jest 7 dni w tygodniu w godzinach: poniedziałek- sobota w godzinach 9:00 – 21:00 oraz w niedzielę w godzinach 10:00- 20:00.