Nowe gwarancje NTT System będą trwały o rok dłużej, niż standardowe, oferowane przez innych producentów. Tak długi okres powinien – zdaniem firmy – objąć w przypadku wymagających użytkowników cały okres użytkowania maszyn.
W przypadku innych marek komputerów, uzyskanie dodatkowego roku gwarancji oznacza dla kupującego dodatkowy, niebagatelny wydatek — przypomina Tadeusz Kurek, prezes NTT System. –
Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ producenci komputerów i podzespołów zdają sobie sprawę, że sprzęt najprawdopodobniej będzie sprawować się nienagannie przez pierwsze dwa lata użytkowania.
Przedłużając okres gwarancji do 3 lat dajemy wyraz przekonaniu, że nasze komputery są produkowane ze szczególnym uwzględnieniem ich jakości. Starannie przemyślana konstrukcja i konfiguracja oraz skrupulatne testy dają nam pewność, że możemy wziąć odpowiedzialność za nasz sprzęt nawet w tak długiej perspektywie czasu.
Zdaniem NTT System, wydłużony czas gwarancji powinien w przypadku wymagających użytkowników objąć cały okres użytkowania maszyn. Dokonywanie częstej wymiany sprzętu jest dla zaawansowanych graczy koniecznością, jednak również wielu użytkowników indywidualnych o znacznie mniejszych oczekiwaniach, a także firm systematycznie zaopatruje się w nowy sprzęt.
Nie po raz pierwszy NTT System wyznacza standardy rynkowe. Czynnikiem, który powstrzymuje producentów od bezpłatnego wydłużania gwarancji jest poważne ryzyko, dotyczące wzrostu kosztów serwisu — dodaje Tadeusz Kurek.
Bardzo dobra jakość naszych produktów sprawia, że nie podzielamy podobnych obaw.
36-miesięczną gwarancją door to door objęte są wszystkie komputery stacjonarne NTT System wyprodukowane po 1 sierpnia 2014, w tym linia Game, Home i Business.