W ostatnich latach obserwujemy rosnącą popularność urządzeń mobilnych. Jak wynika z najnowszego raportu “Smartfonizacja Polaków 2014” już prawie połowa Polaków posiada smartfony, a do 2015 roku liczba ma się jeszcze zwiększyć i sięgnąć 60% ogółu społeczeństwa. Z przeglądarek internetowych w smartfonach korzysta obecnie 64% Polaków – to aż o 23 punkty procentowe więcej niż przed rokiem. Nie sposób więc lekceważyć takiego potencjału dotarcia i ignorować globalnych trendów rynkowych.
Tempo naszego życia wzrasta z dnia na dzień. Coraz częściej odczuwamy brak czasu. Dlatego klient, który szuka informacji na smartfonie lub tablecie zazwyczaj potrzebuje ich natychmiast – wybierze więc tę firmę, która umożliwi mu przejrzenie oferty, odszukanie adresu bądź dokonania zakupu szybko i wygodnie — mówi Marek Toporowicz, z firmy 1&1.
Najprostszym rozwiązaniem dla właścicieli stron internetowych, którym zależy na atrakcyjnej prezentacji witryny na smartfonie, jest skorzystanie z narzędzi do tworzenia mobilnych wersji witryn, oferowanych między innymi przez firmy hostingowe. Korzystając z takich rozwiązań nie trzeba już projektować witryny mobilnej od podstaw, co znacznie zmniejsza koszty obecności w Internecie. Jeśli chcecie się dowiedzieć, jak działa kreator stron mobilnych i na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego rozwiązania dla swojej firmy, odwiedźcie naszego bloga: http://blog.1and1.pl/.