DriveClub prezentował się naprawdę dobrze, o czym pisaliśmy już przy okazji pokazu przedpremierowego. Niestety wersja gry, która została wypuszczona dwa tygodnie temu jest nie tylko pozbawiona efektów pogodowych (na co byliśmy przygotowani), ale też podstawowej funkcjonalności – rozgrywki online. Serwery Evolution Studios borykają się z wielkimi problemami już od startu gry. I choć studio pracuje w pocie czoła, codziennie informując na facebooku, jak wiele wysiłku wkładane jest w przywrócenie grze należytej funkcjonalności, to wkrótce może się okazać, że w DriveClub już nikt nie będzie chciał grać.
W ciągu dwóch tygodni codziennych prób łączenia się z serwerami udało mi się odbyć dwa wyścigi multiplayer, przy czym za każdym razem czekałam około dwie godziny. Boję się, że ktoś tu odwalił po prostu niezłą fuszerkę i nawet jeśli stabilność ulegnie poprawie, za chwilę – gdy gra zostanie udostępniona w darmowej wersji dla abonentów PS Plus – będziemy przeżywać podobny problem. A wystarczyło zrobić testy beta…