Tegoroczna premiera Lords of The Fallen odbiła się dużym echem w środowisku graczy z całego świata. Nie licząc technicznych wpadek tytułu, związanych z tworzeniem gry na autorskim silniku FLEDGE, który jak każdy nowy silnik przeżywa aktualnie erę “ząbkowania” gra zbiera świetne recenzje, zarówno wśród graczy, jak i dziennikarzy związanych z branżą gier wideo.
Prezes CI Games, Marek Tymiński zdradził, że Lords of The Fallen sprzedał się w 700 tysiącach egzemplarzy w pierwszy tydzień po premierze. To świetny wynik, jak na nową, nieznaną markę – całe szczęście woda sodowa nie uderzyła do głowy. Twórcy wiedzą, że stworzyli produkt wysokiej jakości, jednak zaznaczali, że nie jest to jeszcze poziom, o jaki starać się będą w przyszłości.
A przyszłość wygląda całkiem nieźle. Już niedługo otrzymamy pierwszy fabularny dodatek, którego robocza nazwa brzmi:
“Gdzie mądrość spotyka władzę”
– dodatek przeniesie nas do domeny upadłego boga Adyra. Wielkiego labiryntu, w którym bóstwo zgromadziło całą swoją wiedzę. Jeśli chodzi o historię, to opowiadać będzie ona o losach jednego z trzech mitycznych sędziów, którym wspólnymi siłami udało się pokonać Adyra – mając to na względzie nie jesteśmy do końca pewni, czy w dodatku ponownie wcielimy się w postać Harkyna. Sam labirynt składać się będzie z ruchomych części i naszpikowany będzie ukrytymi lokacjami. Pojawi się też kilku nowych przeciwników, zupełnie nowe przedmioty, a na samym końcu czekać będzie na nas boss, doskonale posługujący się magią. Na konferencji mieliśmy szansę obejrzeć bardzo krótki fragment rozgrywki, który pochodził z bardzo wczesnej wersji deweloperskiej – widzieliśmy jednak za mało, żeby napisać o nim cokolwiek.
Data premiery oraz cena samego dodatku to nadal tajemnica – CI Games jest w trakcie układania długoterminowej strategii związanej z Lords of The Fallen. Co prawda, Tomasz Gop odpowiadając na pytania czytelników Polygamii zdradził, że plany stworzenia z Lords of The Fallen trylogii są nadal aktualne, jednak na konferencji nie udało się nam nic na ten temat dowiedzieć.
Lords of The Fallen to największy sukces polskiego CI Games. Wydaje nam się, że 42 miliony złotych, czyli koszt produkcji zwróci się twórcom w miarę szybko. W końcu nie każda gra w dniu swojej premiery zyskuje status bestsellera na Steamie (jednak najlepiej sprzedaje się na Playstation 4).