Już na pierwszy rzut oka widać inspirację Neverhoodem i grami czeskiego studia Amanita Design. Po rozegraniu wersji demonstracyjnej sami dostrzeżecie piękno tego papierowego świata i wysokiej jakości animację. Stronie wizualnej nie ustępuje ścieżka dźwiękowa – odpowiada za nią Tomas Dvorak, który wcześniej skomponował muzykę do kultowego już Machinarium.
Niewątpliwie smaku dodaje fakt, że Tomasz Ostafin – założyciel studia, projektant, animator i programista w jednej osobie – całą oprawę wizualną najpierw konstruuje z papieru. W podobny sposób postępowali też autorzy Tearaway. Ta niewielka, polska gra ma szansę podbić świat równie mocno co powyżej wspomniane dzieła. Jedyne co jej potrzeba to 13 tys. dolarów. Papetura rozpoczęła kampanię na Indiegogo, gdzie jej cyfrową wersję kupicie za 9 dolarów. Gra zmierza na komputery PC, ale jeśli twórcy zbiorą więcej środków zobaczymy ją też na Androidzie i iOS.