Głównym zadaniem projektu jest dotarcie do małych firm, których właściciele, w oparciu o swoje pasje i zdobyte dotąd umiejętności chcą budować swój sukces. W efekcie, projekt ma ułatwić im skuteczniejsze dotarcie do klientów, a tym samym rozwój biznesu.
HTC już od dłuższego czasu zauważa niezwykle dynamiczny rozwój małego biznesu w Polsce. Mikroprzedsiębiorcy, choć pełni zapału i pomysłów, często poszukują dodatkowych środków na dalszy rozwój, a szczególnie tak potrzebną im promocję. Dlatego HTC postanowiło połączyć siły z T-Mobile, aby razem wyjść naprzeciw tym potrzebom.
Skuteczna, nowoczesna promocja w dzisiejszym, zdigitalizowanym świecie w dużej mierze bazuje na cyfrowych kanałach komunikacji. Dotyczy to całego rynku i ma bezpośredni wpływ na siłę danej marki, a w szczególności tych, które dopiero pojawiły się na rynku. Najszybszym, najłatwiejszym i zarazem najbardziej skutecznym kanałem są obecnie media społecznościowe i dedykowane serwisy internetowe, takie jak m.in. YouTube, Facebook, Pinterest czy Instagram. Obecność na tych platformach ma niebagatelny wpływ na budowanie świadomości marki, szczególnie we wczesnej fazie rozwoju.
Aby sprostać temu wyzwaniu należy posiadać narzędzia, które umożliwią bezpośredni kontakt z klientami i szybką prezentację oferowanych produktów. Taką możliwość zapewnia szerokokątna kamerka HTC Re, umożliwiająca proste wykonywanie zdjęć w rozdzielczości 16-Mpix i tworzenie filmów w jakości Full HD, nawet pod wodą (Re spełnia normę IPX7). Aby rozpocząć rejestrację materiału, wystarczy wziąć kamerkę do ręki i nacisnąć przycisk. Dzięki specjalnym czujnikom, Re włącza się sama. Kamera współpracuje z telefonami z systemem Android oraz iOS, płynnie przesyłając do ich pamięci wszystkie zarejestrowane materiały.